סרטוני הספורט: מסי החדש ושער נהדר של זלאטן. צילום: צילום מסך מהסרטון

סרטוני הספורט: מסי החדש ושער נהדר של זלאטן

כמו בכל סוף שבוע אתר פרוגי בשיתוף אתר ישראספורט מביאים לכם את חמשת סרטוני הספורט שעשו הכי הרבה באזז ברשת. אז מה היה לנו השבוע? מהלכים מטופשים ומדהימים מהליגה בסין, שחקן נורבגי בן 15 שנחשב כ"מסי החדש" וכרגיל, עוד מנפלאות זלאטן איברהימוביץ'

עונת הכדורגל נמצאת בפתח ומשחקי ההכנה של הקבוצות הגדולות בעולם עלו שלב, כך שחמשת סרטוני הספורט הטובים של השבוע של פרוגי בשיתוף אתר ישראספורט הם בסימן כדורגל.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

זאת כנראה אחת הצלילות הגרועות אי פעם. המהלך המגוחך מגיע ממשחק גביע בסין, כשצ'או יונדינג מקבוצת שנחאי שנואה נפל בתוך הרחבה כשלא היה שחקן באזור שלו. הקטע הכי גרוע הוא שהשופט החליט לשרוק לפנדל, אבל בסופו של דבר הצדק ניצח.

צפו: הצדק מנצח גם בכדורגל
 

מרכוס ג'לברט, שחקנה הותיק של סן מרטין, ביצע שני נאטמגים אדירים ביום ראשון. ג'לברט השפיל את ניקולס סנצ'ס מראסינג כשהעביר אותו פעם אחת בין הרגליים, ושוב בפעם השנייה עד שלסנצ'ס נמאס והוא עצר את השחקן בעבירה.

צפו: ג'לברט משפיל את סנצ'ס
 

זה ללא ספק אחד הסיומים הכי מטורפים שראינו לאחרונה במשחק כדורגל. ז'יאנגסו מהליגה הסינית השוותה משחק ל2-2 בדקה ה 95 נגד גואנגז'ו. שחקני ז'יאנגסו חשבו שלמרות האכזבה המשחק יסתיים בתיקו 2-2 והם יצאו עם חצי נחמה, אך שחקני גואנגז'ו ניצלו את האופוריה של שחקני ז'יאנגסו והתקפה לאחר מכן ניצחו את המשחק משער של החלוץ המרוקני עבדרזק חמדאללה.

צפו: הסיום המטורף הישר מסין
 

הכירו את מרטין אודגארד, שכבר קיבל את הכינוי ''ליאו מסי החדש''. אודגארד הנורבגי, הוא בן 15 בלבד, אבל כבר הספיק להבקיע שלושה שערים ב-11 משחקים במדי הקבוצה הבוגרת של סטרומגודסט בעונה הנוכחית. נו מה אתם אומרים? יש עתיד?

צפו: ''ליאו מסי החדש''
 

שחקני פאריס סן ז'רמן עורכים בשבוע האחרון את מחנה האימונים שלהם בהונג קונג. לקראת משחק נגד קיצ'י, זלאטן איברהימוביץ' נראה בכושר נפלא כשהוא הבקיע גול זלאטני מופלא במהלך האימון עם בעיטת קונג פו כיאה להונג קונג. צפו באחד השערים היפים ביותר של הכוכב השבדי

צפו: זלאטן מבקיע את אחד השערים היפים ביותר שלו
 

WELL - אלו חמשת הסרטונים שעשו לנו את השבוע! ניפגש בשבוע הבא! לסרטונים נוספים הכנסו לאתר ישראספורט אתר סרטוני הספורט הגדול בארץ.

 

 

תגובות