צפו: אנטואן גריזמן הוצג באתטליקו מדריד. צילום: צילום מסך מהסרטון

צפו: אנטואן גריזמן הוצג באתטליקו מדריד

הקשר הצרפתי עבר היום (ש') את הבדיקות הרפואיות חתם על החוזה לשש שנים והוצג בויסנטה קלדרון במסיבת עיתונאים שנערכה מוקדם יותר אמר גריזמן "הגעתי לכאן כדי ללמוד מהצוות המקצועי ומחבריי לקבוצה. הם יכולים לעזור לי מאוד"

אתלטיקו מדריד, אלופת ספרד השלימה היום (שישי) את אחת הרכישות הגדולות ביותר שלה בחלון ההעברות הנוכחי. אחרי שנפרדה מלא מעט שחקנים בולטים שסייעו לה לזכות באליפות היום, אנטואן גריזמן בן ה-23 קשרה של נבחרת צרפת השלים את מעברו לקולוצ'נרוס כשחתם על חוזה לשש עונות והוצג בויסנטה קלדרון.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

 

צפו: גירזמן מוצג באתלטיקו מדריד
 

גירזמן, החל את הקריירה שלו בקבוצת הנוער של עיר הולדתו מאקון ממנה עבר לריאל סוסיאדד בהיותו בן 14 בלבד. בשנת 2009, הוקפץ גריזמן לסגל הבוגר של סוסיאדד ובמהלך שש עונות אצל הבאסקים רשם גריזמן 179 הופעות ליגה במהלכן כבש 49 שערים.

גירזמן, שיחק בנבחרות הצעירות של צרפת עד גיל 19 ועד גיל 20 והיה חלק מהנבחרת שזכתה באליפות אירופה עד גיל 19. ב2014 זומן גריזמן לסגל נבחרת צרפת למונדיאל 2014. ב-28 ביולי הודיעה הנהלת אתלטיקו כי הושג סיכום על ריאל סוסיאדד על מעברו של גריזמן לאלופת ספרד בעסקה ששוויה הוערך בסך  30 מיליון אירו.

לפני מספר שעות, גריזמן הגיע למתחם האימונים של אתטליקו ועבר בדיקות רפואיות בסיומן חתם על החוזה באופן רשמי לשש עונות במדי הקולוצ'ונרוס וקיבל את החולצה עם המספר 7. 

 

תגובות