הרמוני איקנדה חתם לשנה בהפועל תל אביב. צילום: האתר הרשמי של הפועל תל אביב

הרמוני איקנדה חתם לשנה בהפועל תל אביב

הקשר הניגרי ששיחק בעבר בבית"ר ירושלים ובהפועל אשקלון, התאמן בשבועות האחרונים עם האדומים וחתם היום (ראשון) על חוזה לעונה אחת בקבוצה של אייל ברקוביץ'. איקנדה: "יש פה סגל מצוין ואני בטוח שתהיה לנו עונה מצוינת"

הקיץ הלא פשוט שעובר על הפועל תל אביב בצל עזיבתו של הבעלים והאיש החזק במועדון שהזרים כספים עידו חג'ג' היה נראה כי הקבוצה בדרך לקריסה טוטאלית כאשר לא היה תקציב להחתמת שחקנים בכדי לחזק את הקבוצה ואפילו עזיבתו של גילי ורמוט נראתה באופק, היום (ראשון) הפועל מחתימה את הזר החדש שלה לעונה הזו הרמוני איקנדה.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

הרמוני איקנדה (23), גדל במחלקת הנוער של מועדון הפאר האיטלקי מילאן, אך לא רשם הופעות רשמיות בקבוצה ושישחק כמושאל בשלוש קבוצות שונות מהליגות הנמוכות. בחלון ההעברות של ינואר 2012 הגיע איקנדה לישראל והצטרף למבחנים אצל בני סכנין אך לבסוף חתם לחצי עונה בבית"ר ירושלים. בתום חצי עונה אחת בבית"ר שוחרר השחקן אחרי שרשם שתי הופעות ליגה בלבד ולא כבש שערים.

אחרי חצי עונה ללא קבוצה חתם איקנדה בינואר 2013 בהפועל אשקלון מהליגה הלאומית וערך 14 הופעות ליגה עם הקבוצה במהלכן כבש שער אחד. אחרי שעזב את הפועל אשקלון יצא איקנדה לגיחה קצרה בליגה האוקראינית ובשבועות האחרונים החל להתאמן עם הפועל תל אביב. היום, חתם איקנדה על חוזה לעונה אחת בקבוצה באמצעות סוכנו משה הר-אדיר. לאחר החתימה מסר איקנדה כי:"אני שמח להצטרף למועדון גדול כמו הפועל ת"א, אני מתאמן כבר כמה זמן עם הקבוצה ואני נהנה לשחק עם השחקנים. יש פה סגל מצוין ואני בטוח שתהיה לנו עונה מצוינת ונשחק כדורגל טוב ושמח."

איקנדה עם סוכנו ואייל ברקוביץ'
איקנדה עם סוכנו ואייל ברקוביץ' © האתר הרשמי של הפועל תל אביב

 

תגובות