קיילור נבאס חתם בריאל מדריד. לופז בדרך החוצה? . צילום: עמוד הפייסבוק של ריאל מדריד

קיילור נבאס חתם בריאל מדריד. לופז בדרך החוצה?

קיילור נבאס שוער נבחרת קוסטה ריקה ולבאנטה בעבר, חתם אמש (ראשון) בריאל מדריד לחוזה ארוך טווח למשך שש עונות וככל הנראה יוצג בהמשך היום. עשוי להחליף את דייגו לופז?

מסע הרכש הנהדר של ריאל מדריד לא נגמר. אחרי החתמתם של טוני קרוס וחאמס רודריגס שהצטיינו במונדיאל הבלאנקוס מחתימים עוד שחקן שהטביע את חותמו במשחקי גביע העולם, שוער קוסטה ריקה, קיילור נבאס.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

קיילור נבאס, מקוסטה ריקה חתם על החוזה בריאל למשך שש עונות, וככל הנראה יחליף את דייגו לופז שעשוי לעזב את המועדון. השוער חתם עונה מצוינת במונדיאל וגם בליגה הספרדית. בליגה, נבאס היה מהשוערים הבולטים שעמד בין הקורות של לבאנטה הקטנה והצליח לייצב אותה בליגה הספרדית. ריאל מדריד, הגיעה להחלטת החתמת נבאס כיוון שהבינו כי הם לא יכולים להחזיק בשני שוערים חזקים בדמות דייגו לופז ואיקר קסיאס. בתוך כך, נבאס ישמש כשוער שני וקסיאס כראשון.

נבאס, החל את דרכו בקבוצת הנוער של ספריסה בקוסטה ריקה ואחרי שלוש שנים בנוער כבר הצטרף נבאס לסגל הקבוצה הבוגרת. ב-2010, עבר נבאס לשחק בליגה הספרדית השנייה כשחתם בקבוצת אלבסטה ממנה הושאל ללבאנטה מהליגה הראשונה ושימש כשוער מחליף. במשחק הבכורה של נבאס במדי לבאנטה הצליח השוער הקוסטה ריקאי לשמור על שער ריק בניצחון לבאנטה 3-0 על אתלטיק בילבאו. לאחר עזיבתו של השוער הראשון של לבאנטה החליטו הגראנוטס לרכוש את נבאס מאלבסטה והוא קיבל את אפודת השוער הראשון.

במונדיאל 2014 שנערך בברזיל, קוסטה ריקה חתמה הישג שיא בשביל הנבחרת הקטנה מדרום מרכז אמריקה והוא הגעה לרבע הגמר שבו הפסידה במשחק מול הולנד בפנדלים. נבאס היה מהשוערים המובילים והבולטים בטורניר והיה חלק ממספר שחקני מפתח שעזרו לקוסטה ריקה להגיע להשיג הגדול.

גם באיירן מינכן וברצלונה התעניינו בשירותיו של השוער אך נבאס החליטו לבסוף לחתום בריאל מדריד הקבוצה היחידה שהגישה הצעה רשמית לשוער.

 

תגובות