מכבי תל אביב סיימה בתיקו 2-2 מול מאריבור ותלך לפלייאוף האירופית. צילום: אתר רשמי מכבי תל אביב

מכבי תל אביב סיימה בתיקו 2-2 מול מאריבור ותלך לפלייאוף האירופית

מוקדמות ליגת האלופות: מכבי תל אביב פגשה הערב (שלישי) את מאריבור הסלובנית בשלב הגומלין של סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. הערב, אירחו הצהובים את מאריבור בלרנקה וסיימה בתיקו 2-2 ששולח אותה לפלייאוף הליגה האירופית

מכבי תל אביב, אלופת המדינה פגשה הערב (שלישי) את מאריבור הסלובנית במשחק הגומלין של הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות. כזכור, במשחק הקודם הצהובים הפסידו 1-0 משער שספגו בדקה ה-94' והערב, סיימה בתיקו 2-2 והפסידה 3-2 בסיכום ששולח אותה לפלייאוף הליגה האירופית.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

 מכבי תל אביב פתחה את המשחק אך כבר בשניות הראשונות מאריבור ניסתה לצאת קדימה ולאיים על השער של חואן פאבלו. בחמש הדקות הראשונות ראינו רק צבע אחד על המגרש וזה היה הצבע הסגול. שחקני מאריבור יצאו קדימה להתקפות ואיימו על השער של הצהובים מספר פעמים אך ההגנה של מכבי הצליחה למשוך את הזמן ולזכות בדקות של שקט בחסד. 10 דקות בתוך המשחק ומכבי תל אביב יצאה להתקפה הראשונה שלה כשערן זהבי השתלט על כדור יצא קדימה ומסר לעדן בן בסט שבעט בעיטה חלשה שיצאה לבחוץ.

 לקראת הדקה ה-30' מכבי תל אביב התחילה להתעורר במשחק ולצאת להתקפות חכמות ומהירות יותר כשמהראן ראדי ניהל את מרכז המגרש ודחף קדימה מכבי הגיעה לכמה מצבים מסוכנים. בדקה ה/35' איברהימי ממאריבור השתלט על כדור כמעט ואיבד אותו ברחבה של מכבי אך הצליח לבעוט לשער ונתן 1/0 לסגולים. שש דקות לאחר מכן מכבי חזרה לעצמה ודור מיכה העביר כדור שטוח לטל בן חיים שכבש את שער השיוויון וקבע 1-1 במחצית. 

 עם פתיחת המחצית השנייה מכבי תקפה את השער ובדקה ה-53' ערן זהבי קיבל כדור ניסה לבעוט לשער השוער הדף ועדן בן בסט השתלט בעט את הכדור לשער וקבע 2-1 שנותן למכבי עוד סיכוי לנצח ולהעפיל לשלב הבא עם שער בכורה במדים הצהובים. באותה הדקה, מאריבור יצאה למתפרצת מהירה ואיברהימי השלים צמד ועשה 2-2 מה שאומר שמכבי חייבת לכבוש עוד שני שערים כדי להעפיל לשלב הבא.

עד סיום המשחק מכבי לא הצליחה להגיע למצבים ולכבוש שערים בכדי לנצח ולעבור לשלב הבא ובתום 90 דקות סיימה בתיקו 2-2 (3-2 בסיכום) והודחה מליגת האלופות. מכבי תשחק בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית במטרה לשחק באירופה בעונה הקרובה.

 

תגובות