רוצים להתחיל לגלוש? הטיפים לסקייטר המתחיל!. צילום: יחסי ציבור

רוצים להתחיל לגלוש? הטיפים לסקייטר המתחיל!

אם אתם רוצים להתחיל לגלוש בסקייטבורד הדברים שעליכם לדעת מלבד הקרש הנכון והיציבות הנכונה. קבלו, כל הטיפים לסקייטר המתחיל

הספורט האקסטרימי הנפוץ ביותר אצל בני נוער כיום הוא סקייטבורד. כולם רוצים לדעת לגלוש ברמה הגבוה ביותר, לעשות את התרגילים המרשימים ביותר ולהיראות הכי מגניב שיש. לפני שאתם קונים את הקרש סקייטבורד המגניב ביותר שתמצאו בחנויות, אתם צריכים לדעת כמה טיפים חשובים לסקייטר המתחיל.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

© צילום: גיא פיטשון

מגנים

אין לכם מגנים? אל דאגה, ההורים תמיד ידאגו לכם למגנים לפני הרכיבה. קסדה, מגני מרפקים, כף יד וברכיים. הם האביזר החשוב ביותר למתחיל ולמקצוען וחשוב להשתמש בהם תמיד, בזמן הנסיעה או בזמן ההתלמדות.

© גיא פיטשון

הסקייטבורד

אם אתם ממש רוצים סקייטבורד ורוצים לגלוש בצורה מושלמת, אני ממליצה להתחיל עם סקייטבורד מקצועי. אם תקנו סקייטבורד של מתחילים ולאחר מכן תשתדרגו למקצועי, זה יהיה בזבוז של כסף. אלא אם כן אתם רק מעוניינים להתנסות בגלישה ולא לפתח את התחום לצורה מקצועית יותר.

אליפות הסקייטרים הארצית: צריך ליפול ולהפצע כדי להצליח
 

ביטחון

אל תפחדו, תעמדו יציב וזקוף, אם לא תהיו יציבים אתם תפלו. כל הקטע בגלישה בסקייטבורד זה שיווי משקל, כך שלמי שהשיווי משקל שלו לא מושלם הסקייטבורד הוא מצוין בשביל לתרגל אתכם ליציבות. חשוב לדעת, הרגל הטובה ביותר לדחוף איתה ולהיות איתה על הקרקע צריכה להיות הרגל הנוחה ביותר בשבילכם ולא קשור אם אתם שמאליים או ימניים.

ביגוד

נעליים לסקייטרים. יש נעליים מיוחדות לסקייטרים שהן יותר נוחות, יציבות ומיועדות בעיקר לנסיעה על סקייטבורד. אתם יכולים גם להשתמש בנעליים רגילות אך תקחו בחשבון שאיתם קיים סיכון גדול יותר שתאבדו יציבות ותפלו.

סקייטבורד. צילום: שיר ששון
 

אימונים

תתאמנו במקומות ללא מכוניות. - תזכרו שלהיפצע זה חלק מהעניין אבל אחרי שאתם נפצעים תנוחו תבדקו את עצמכם ורק כשתהיו כשירים ביותר תחזרו אבל, נופלים וקמים כמו בכל מקצוע או תחביב. זה קורה לטובים ביותר. אל תפסיקו להתאמן! כי אין כמו לרכב על סקייטבורד.

© יחסי ציבור

 

תגובות