סרטוני הספורט: קרב UFC יוצא משליטה ושער מטורף מגרמניה. צילום: צילום מסך מהסרטון

סרטוני הספורט: קרב UFC יוצא משליטה ושער מטורף מגרמניה

כמו בכל סוף שבוע אתר פרוגי בשיתוף אתר ישראספורט מביאים לכם את חמשת סרטוני הספורט שעשו הכי הרבה באזז ברשת. אז מה היה לנו השבוע? שערים מוזרים מהעולם, קצת UFC ואפילו סרטון מטורף של כלב ים גולש!

סוף השבוע הגיע וזה הזמן לבחור את חמשת סרטוני הספורט שעשו הכי הרבה באזז ברשת, אז מה היה לנו השבוע? קרב UFC יוצא משליטה, שער מרהיב מהליגה הרביעית בגרמניה וסרטון חדש מפיפא 15.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

במהלך חגיגות לפני קרב ה-UFC בין האלוף ג'ון ג'ונס ליריבו דניאל קורמיר השניים החליפו "מבטי מוות" שמהר מאוד הפכו לתגרה ענקית שהרסה את הבמה, ושלחה את אנשי האבטחה לנסות לעצור את שני הלוחמים.

צפו: קרב הUFC יצא משליטה
 

כלבי ים וגולשים צריכים להיות חברים. שניהם אוהבים לתפוס גלים, ושניהם כל הזמן מנסים להתחמק מכרישים. ה-BBC מדווח שהגולשים מאט סטנלי ואנדרו פלאונדרס פגשו כלב ים תינוק במהלך סשן גלישה במים של נורת'אמברלנד (צפון-מזרח אנגליה), ומצלמת גו פרו שהייתה על הגלשן של סטנלי צילמה רגע מדהים וחמוד כשגור כלב ים ניסה לעלות על הגלשן ולתפוס גלים יחד איתם.

צפו: כלב ים מצטרף לגולשים מקצוענים
 

שער הנגיחה הנמוך ביותר בעולם הובקע באחת הליגות הנמוכות בגרמניה ביום שבת כאשר וורצבורג קיקרס ניצחו 0-4 את וואקר בורהאוזן. וורצבורג, מוליכת הליגה הרביעית בגרמניה ניצחה בקלילות תודות לשלושער של החלוץ כריסטופר ביבר. אחד השערים של ביבר היה משעשע במיוחד כאשר כדור רוחב נמסר אל תוך הרחבה, וביבר שלא הגיע טוב לכדור נשכב על הקרקע ומגובה אפס נגח את את הכדור פנימה!!!

צפו: השער המדהים ומהצחיק
 

הויכוח על קובי בראיינט ומייקל ג'ורדן ימשך לעולמים. תמיד דיברו על כך שהשחקנים דומים, ויש כאלו שיגידו שקובי תמיד ניסה לחקות את מייקל, ואולי יש משהו במה שהם אומרים. הסרטון למטה מראה עד כמה המהלכים של השניים היו דומים, כאילו מדובר באותו השחקן.

צפו: קובי בראיינט עם המהלכים של ג'ורדן?
 

EA SPORTS מנסים בכל שנה להפוך את משחק המחשב הפופולרי פיפ"א לכמה שיותר מציאותי, ובטריילר החדש הם מראים את השליטה, גמישות וזריזות של השחקנים. בעזרת טכנולוגיה חדשה EA הפכו את המשחק למציאותי מאי פעם. תנועות השחקנים מדויקות, הזריזות, יציאה מהמקום, תיקולים ועוד.

צפו: הטריילר הנפלא של פיפ"א 15
 

WELL - אלו חמשת הסרטונים שעשו לנו את השבוע! ניפגש בשבוע הבא! לסרטונים נוספים הכנסו לאתר ישראספורט אתר סרטוני הספורט הגדול בארץ.

 

תגובות