ליגיונרים: עומר דמארי כבש בתיקו של אוסטריה, 90 דק' לבן חיים. צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי של אוסטריה וינה

ליגיונרים: עומר דמארי כבש בתיקו של אוסטריה, 90 דק' לבן חיים

עומר דמארי החלוץ הישראלי ערך הערב את הופעת הבכורה שלו במדי קבוצתו החדשה אוסטריה וינה מהבונדסליגה האוסטרית וכבש את שער היתרון במשחק שהסתיים בתיקו 2-2. טל בן חיים השלים 90 דקות בתיקו 1-1 של קבוצתו במחזור הפתיחה של הצ'מפיונשיפ

ליגות הכדורגל הגדולות באירופה עדיין לא נפתחו ומרבית הליגיונרים שלנו שמשחקים בליגות הפחות "בכירות" כבר פתחו את העונה שלהם. לחלקם, יש פתיחה טובה יותר ולחלקם פחות. הערב, פגשה אוסטריה וינה את וינר נוישטאדט במסגרת המחזור הרביעי של הבונדסליגה האוסטרית והחלוץ הישראלי של אוסטריה עומר דמארי ערך את הופעת הבכורה.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

אוסטריה וינה, רשמה עד כה פתיחת עונה מאכזבת למדי כשפתחה את הליגה עם הפסד ושתי תוצאות תיקו, קיוותה הערב להשיג ניצחון ראשון מול קבוצה נחותה מולה כשחלוץ הרכש הישראלי עומר דמארי היה אמור להיות זה שיוביל את הקבוצה לניצחון ראשון וזה קרה, כמעט.

בדקה התשיעית של המשחק עומר דמארי ניצל טעות בהגנת נוישטאדט השתלט על כדור עבר שחקני הגנה וכבש את שער היתרון של וינה במשחק וגם כבש שער בכורה במדים הסגולים בקריירה האירופית שלו. עד כה, הכל נראה מושלם. אבל אז בדקה ה-24' דניאל שפ מנוישטאדט כבש את שער השיוויון ובוינה עוד האמינו כי יצליחו לחזור למשחק. שש דקות לאחר מכן, הרברט ראוטר השלים את המהפך והעלה את נוישטאדט ל2-1 בדקה ה-45' גרונואלד הצליח להחזיר את וינה למשחק כהשיג שוויון ובתום 90 דקות נפרדו הקבוצות בתיקו 2-2.

שחקן נוסף שערך הערב הופעת בכורה בקבוצתו החדשה הוא הבלם הישראלי הוותיק טל בן חיים שערך את הופעתו הראשונה במדי צ'רלטון את'לטיק מהצ'מפיונשיפ באנגליה. בן חיים, השלים 90 דקות בתיקו 1-1 של צ'רלטון מול ברנטפורד במחזור הפתיחה של הצ'מפיונשיפ. בדקה ה-64' וטוקלה העלה את צ'רטלון ליתרון 1-0 אך בדקה ה85', טומי סמית' כפה שיוויון.

יותר מאוחר הערב, בשעה 21:00, פ.צ. באזל של פאולו סוזה תפגוש את פ.צ. ציריך של אבי ריקן. ציריך, מובילה את טבלת הליגה השוויצרית עם ארבעה ניצחונות רצופים מתחתיה נמצאת קבוצתו של פאולו סוזה שרשמה שלושה ניצחונות רצופים משלושה משחקים. 

 

תגובות