סרטוני הספורט: מחווה לרובין וויליאמס ופרות פורצות למגרש. צילום: צילום מסך מהסרטון

סרטוני הספורט: מחווה לרובין וויליאמס ופרות פורצות למגרש

כמו בכל סוף שבוע אתר פרוגי בשיתוף אתר ישראספורט מביאים לכם את חמשת סרטוני הספורט שעשו הכי הרבה באזז ברשת. אז מה היה לנו השבוע? ביצועים נפלאים מהכדורגל העולמי, מחווה נפלאה לרובין וויליאמס ומשחק כדורגל שפוצץ בצורה מיוחדת מאוד

סוף השבוע כבר כאן וכרגיל אספנו עבורכם את חמשת סרטוני הספורט הטובים, המצחיקים והיחודיים שיש ברשת. השבוע יש לנו כדורגל מהעולם, היאבקות נוער (כן כן) ומחווה נפלאה לרובין וויליאמס שהלך לעולמו לפני מספר ימים.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

שלושה מועדוני פאר סקוטים (ריינג'רס, היברניאן והארטס) מצאו עצמם בליגה השנייה כך שאין ספר שצפויים משחקים מרתקים העונה. ביום שבת, היברניאן ניצחו את ליווינגסטון 1-2 בזכות שני שערים ב-20 הדקות הראשונות. החלוץ פאריד אל אלגאווי הבקיע את הראשון אחרי 16 דקות, ושלוש דקות לאחר מכן התוצאה כבר הייתה 0-2.

מארק אוקסלי, השוער האנגלי בן ה 23 של היברניאן בעט כדור שוער מהרחבה שלו, הכדור עף באוויר, קיפץ פעם אחת, עבר מעל שוער ליווינגסטון דארן ג'יימיסון ונכנס לרשת. זה היה שער הבכורה של השוער אוקסלי במשחק הבכורה שלו במדי היברניאן.

צפו: שער הבכורה של השוער בהופעת הבכורה שלו
 

סרטון של משחק גביע מקומי הפך וללהיט ויראלי. לא בכל יום אנחנו רואים פרות פורצות למגרש. הקהל הריע לפרות שעברו את המאבטחים (שלא באמת היו) ורצו אל תוך המגרש, כשהמשחק הופסק לקצת יותר מדקה, כשלבסוף רועה הפרות נכנס למגרש עם הכלבים שלו והוציא אותן החוצה.

צפו: המקרה ההזוי ממשחק גביע מקומי
 

אליפות העולם לנוער בהיאבקות לא מושכת יותר מדי תשומת לב בדרך כלל, אבל כאשר מתאבק מבצע מהלך שכזה, זה בהחלט שווה פרסום. המתאבק האיראני, אימאן סאדחיקוקנדה עשה סלטה באוויר כדי להתחמק מאחיזה של הרוסי ראשידוב גדזימורד והפיל אותו למזרון.

זה ללא ספק היה אחד המהלכים היפים ביותר שראינו בענף ההיאבקות. אגב, סאדחיקוקנדה ניצח את הקרב וזכה במדליית הזהב.

צפו: המהלך המדהים היישר מאליפות העולם לנוער בהיאבקות
 

צ'אבי הודיע בשבוע שעבר על פרישה מנבחרת ספרד אחרי 14 שנים בהם שיחק 133 משחקים, הבקיע 12 שערים, זכה פעמיים באליפות אירופה ופעם אחת בגביע העולם. אחרי שהחליט להישאר עונה נוספת בברצלונה, השחקן המעוטר ביותר בהיסטוריה של הכדורגל הספרדי החליט שהגיע הזמן לתלות את הנעליים הבינלאומיות.

ההתאחדות הספרדית הפיקה סרטון מחווה נפלא לשחקן עם שבעת השערים הטובים ביותר שלו במדי הנבחרת.

צפו: הסרטון המיוחד לכבוד אחד מגדולי שחקני נבחרת ספרד
 

כולם היו עצובים מהחדשות על מותו של רובין וויליאמס, אבל מגיש ספורט אחד מצא את הדרך המושלמת לכבד את זכרו של הקומיקאי האגדי. זאק קליין, שדר ערוץ WSB-TV שבאטלנטה, הכניס יותר מ-20 רפרנסים על רובין וויליאמס במהדורת חדשות של שתי דקות. משמות של סרטים עד לציטוטים, קליין עשה מחווה נפלאה לרובין וויליאמס

צפו: המחווה המיוחדת לזכרו של רובין וויליאמס
 

WELL - אלו חמשת הסרטונים שעשו לנו את השבוע! ניפגש בשבוע הבא! לסרטונים נוספים הכנסו לאתר ישראספורט אתר סרטוני הספורט הגדול בארץ.

 

תגובות