צפו: כוכבי הספורט עושים את "אתגר דלי הקרח". צילום: צילום מסך מהפייסבוק

צפו: כוכבי הספורט עושים את "אתגר דלי הקרח"

הקמפיין הויראלי של "אתגר דלי הקרח" שכבר כבש את העולם עם מספר רב של מפורסמים שביצעו את האתגר להגברת המודעות למען מחלת ה-ALS מגיע כעת גם לכוכבי הספורט הגדולים. עומרי כספי וגל מקל, ערן זהבי ממכבי תל אביב ורומלו לוקאקו מאברטון הם רק חלק מהספורטאים שביצעו את האתגר

לפני שבוע שמענו לראשונה על "אתגר דלי הקרח" שהתחיל עם התגברות מחלת ה-ALS מחלת עצבים חשוכת מרפא. בשבוע האחרון, החל קמפיין ויראלי שעד כה כבש את העולם בו מפורסמים רבים שפכו על עצמם דלי מלא בקרח ציינו מי מינה אותם לעשות את האתגר ובכדי להעביר את הנושא האלה, מינו אנשים אחרים. באיחור קל, גם כמה מהספורטאים הגדולים בעולם נענו לאתגר וביצעו אותו.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

נתחיל עם הנציגים הישראלים. הכדורסלנים עומרי כספי וגל מקל שמשחקים בנבחרת ישראל וב/NBA ביצעו את האתגר והצעקות על הקור? לגיטמי. צמד השחקנים בחרו להעמיד לאתגר את לא אחר מאשר שמעון מזרחי יושב ראש קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב.

‎‎פרסום‎ by Omri Casspi.‎

 נמשיך עם הישראלים, ספורטאי נוסף שנענה לאתגר הוא קשר מכבי תל אביב בכדורגל ערן זהבי. זהבי נענה לאתגר ושפך על עצמו את דלי הקרח ובנוסף תרם 100 דולר (דבר שעושה מי שלא נענה לאתגר). כמו כספי ומקל גם את זהבי שמענו צורח מהמים הקפואים ואת האתגר הוא העביר ליוסי בניון, דודו אהרון ועמוס תמם.

 הישראלי האחרון שנדבר עליו שגם כן נענה לאתגר הוא שוער נבחרת ישראל אריאל הרוש. בניגוד לכספי מקל וזהבי אריאל הרוש לא התרגש יותר מדי מדלי הקרח ואחרי שנרטב כולו הוא לקח נשימה קלה וחייך חיוך גדול. אגב, את האתגר הוא העביר לרמי גרשון, קובי מויאל ואבי ריקן.

 ונעבור קצת מעבר לים, שחקן העבר האנגלי דייויד בקהאם שקיבל את האתגר מראיין סיקרט ביצע גם הוא את אתגר דלי הקרח וכמו הרוש, לא התרגש יותר מדי ונתן צחקוק קל. את האתגר הוא העביר למג'יק ג'ונסון מייקל ג'ורדן וליאונרדו דיקפריו.

‎‎פרסום‎ by David Beckham.‎
 
נמשיך מעבר לים, בלם קווינס פארק ריינג'רס ונבחרת אנגליה לשעבר ריו פרדיננד נענה גם הוא לאתגר. ריו כמובן קפץ וצעק מהמים הקרים נו אפשר להבין אותו. לאחר מכן בחר הבלם האנגלי לאתגר את ליאונל מסי וזלאטן איברהימוביץ' להם יש 24 שעות לבצע את האתגר או שיתרמו 100 דולר, קטן עליהם.
 
‎‎פרסום‎ by Rio Ferdinand.‎
 
שחקן נוסף שמשחק באנגליה ונענה לאתגר הוא רומלו לוקאקו חלוץ נבחרת בלגיה ואברטון האנגלית שביצע את האתגר ובחר להעביר אותו לקווין מיראלס חברו לקבוצה, דידייה דרוגבה ואדן האזרד. לומר שלוקאקו לא התרגש מהאתגר יהיה לא אפשרי. למרות שהסרטון נעצר בדיוק בצעקה אפשר להבין מה קרה ברגעים שאחרי הדלי.
 
‎‎פרסום‎ by Romelu Lukaku.‎
 
 השחקן הנוסף והאחרון ברשימה שלנו הוא קשרה של ריאל מדריד ונבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו שאיך לא? נענה גם הוא לאתגר גם השחקן הגדול לא התרגש במיוחד כנשפכו עליו שני דליים ולא דלי אחד על ידי חבריו לקבוצה. רונאלדו בחר להעביר את האתגר לביונסה, ג'ניפר לופז ולליל ווין.
 
 
 
 
 

 

תגובות