סרטוני הספורט: כדור חוטף ממתאגרף והקרן הגרועה בעולם?. צילום: צילום מסך מהסרטון

סרטוני הספורט: כדור חוטף ממתאגרף והקרן הגרועה בעולם?

כמו בכל סוף שבוע אתר פרוגי בשיתוף אתר ישראספורט מביאים לכם את חמשת סרטוני הספורט שעשו הכי הרבה באזז ברשת. אז מה היה לנו השבוע? אוהד כדורגל שפורץ למגרש בהשקעה רבה, דאנקים מדהימים של ג'ארד רות' והגבהת הקרן הגרועה בעולם משחקן מילאן

אז בסוף השבוע הזה בחרנו עבורכם את הסרטונים הטובים המצחיקים ומיוחדים ביותר. השבוע, השבוע יש לנו מיקס סרטונים מכל הסוגים והמינים – קצת כדורסל, קצת כדורגל אירופי, ואפילו ענקים סקנדינביים.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

זוכרים את הפתור ביורנסון? הענק המפחיד שמשחק את גרגור 'ההר' קלגיין בתכנית משחקי הכס? אם אתם לא מכירים את הסיפור של ביורנסון, הוא איסלנדי שמתחרה בתחרות "האיש החזק בעולם", ובתחרות האיש הכי חזק באירופה שנערכה לאחרונה הענק הנורדי ניצח. בדיוק כפי שניצח את הנסיך אוברין. טוב לא בדיוק, בצורה קצת יותר עדינה.

צפו: כוכב משחקי הכס בתחרות "האיש החזק בעולם"
 

מי אמר שגברים לבנים לא יכולים לקפוץ? ג'ארד רות' זכה בתחרות הדאנקים של ליגת וניס ביץ' בקליפורניה עם דאנקים פשוט פסיכיים. אחד מהם היה דאנק מעל שש אנשים (כשאחד האנשים היה מטא וורלד פיס AKA רון ארטסט AKA חבר של הפנדות).

צפו: הדאנקים המדהימים של ג'ארד רות'
 

אם כל האוהדים שפורצים למגרש היו משקיעים כמו האוהד הזה, היינו רואים על הדשא יותר אוהדים ופחות שחקנים. כריסטיאנו רונאלדו הוחלף במחצית במשחק ההפסד 2/1 של ריאל מדריד לפיורנטינה ביום שבת, אבל הוא הופיע שוב (בערך) במחצית השנייה כאשר הבלאנקוס התכוננו לבעיטת קרן.

הבעיה היחידה הייתה שזה לא היה רונאלדו אלא אוהד ריאל מדריד לבוש מכף רגל ועד ראש בבגדי המשחק של CR7, שפרץ למגרש ואפילו החליף מספר מילים עם קרים בנזמה. הוא לא נשאר הרבה זמן על המגרש, אבל לקח זמן עד ששמו לב שזה לא אחד השחקנים של ריאל מדריד מסתובב ברחבה של פיורנטינה.

צפו: המקרה המשעשע ממשחק הידידות בין ריאל מדריד לפיורנטינה
 

אגרוף של מתאגרף יכול להיות חזק מספיק בשביל להוריד את היריב שלו בנוקאווט, אז תארו לכם מה קורה לכדור כדורגל שהוא מקבל אגרוף ממתאגרף. רוברט הלניוס, מתאגרף בגובה של 1.98 מטרים הראה כמה רחוק הוא יכול להעיף את הכדור באגרוף. המרחק? מדהים.

צפו: הלניוס מפציץ כדור עם אגרוף ענק
 

קשרה של מילאן קייסוקה הונדה יודע לבעוט קרנות, גם יודע לבעוט כדורים חופשיים כך שלא ממש ברור מה הקרן המטופשת הזאת מול ולנסיה הייתה אמורה להביע. אבל היי, הוא לפחות נכנס לקטגוריית בעיטת הקרן הגרועה אי פעם.

צפו: הקרן הגרועה ביותר אי פעם
 

WELL - אלו חמשת הסרטונים שעשו לנו את השבוע! ניפגש בשבוע הבא! לסרטונים נוספים הכנסו לאתר ישראספורט אתר סרטוני הספורט הגדול בארץ.

 

 

תגובות