באלוטלי לליברפול? קבלו את היתרונות והחסרונות. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

באלוטלי לליברפול? קבלו את היתרונות והחסרונות

לקוראים שמעודכנים בחדשות חלון ההעברות של הקיץ הנוכחי כנראה יודעים שעסקת העברתו של החלוץ האיטלקי מריו באלוטלי לליברפול כבר כמעט סגורה. לפני שנוכל לברך על המוגמר ולראות את באלוטלי מוצג במדי קבוצתו החדשה רצינו להביא לכם בכתבה הזו חמש סיבות למה באלוטלי צריך להצטרף לליברפול ולמה דווקא כדאי למרסדיסרז לוותר על שירותיו

מריו באלוטלי, הוא אחד החלוצים המוכשרים, המשוגעים והחסרי מעצורים בעולם. כישרון לחלוץ האיטלקי ללא ספק יש בעיות משמעת לחלוץ האיטלקי? יש והרבה. באלוטלי, הפך לאחד השחקנים החמים ביותר בחלוץ ההעברות של קיץ 2014/15 הנוכחי ושמו נקשר לכמה מהמועדונים הגדולים בעולם.

כיום, השחקן קרוב לחתימה בליברפול ולחזרה לליגה האנגלית. לקראת החתימה הצפויה ריכזנו לכם בכתבה אחת חמש סיבות למה ליברפול כן צריכה את החלוץ הסורר ולמה לא.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

למה לליברפול כדאי להחתים את מריו באלוטלי?

נתחיל מלמה דווקא כן כדאי לליברפול להחתים את השחקן, הוא צריך, עקב מכירת לואיס סוארס בליברפול צריכים לחשוב על העונה הנוכחית ולרענן מעט את ההתקפה ומריו הוא אופציה מעניינת ודי מבטיחה. סיבה נוספת שלאדומים כדאי להחתים את באלוטלי היא שלפני העונה המאכזבת למדי של החלוץ במדי מילאן תג המחיר שלו עמד על 40-50 מיליון אירו אחרי עונה הקשה במילאן יש לא מעט סיכויים שהוא יעזוב את הקבוצה האיטלקית בסכום נמוך יחסית ולליברפול כדי לקפוץ על המציאה.

בנוסף, אחרי שליברפול סיימה את העונה במקום השני היא תרצה להלחם חזק בפסגה ותהיה זקוקה למרות הרכש המאסיבי שביצעה, לחלוץ שיוסיף מחץ בהתקפה. עוד סיבה לכך שמריו צריך לעבור היא שבמילאן די מאוכזבים מהעונה הקודמת ולא בטוח שאם החלוץ המוכשר יישאר הוא יקבל דקות רבות כמו שקיבל בעונות קודמות מכיוון שבסגל יש מספר שחקנים שכבר בונים עליהם.

הסיבה האחרונה לכך שמריו באלוטלי צריך לעזוב את מילאן היא העובדה שהוא שחקן מאוד אינטנסיבי ואגרסיבי ומכיוון שסוארס שנמכר היה גם כזה, יהיה טוב להתקפה של ליברפול לקבל שחקן דומה לחלוץ שעשה פלאים בעונה הקודמת.

למה לליברפול לא כדאי להחתים את מריו באלוטלי?

עכשיו, למה לדעתנו לא כדאי לליברפול להחתים את באלוטלי. ראשית, למריו כבר היו בעיות משמעמת רבות בעבר והוא שחקן שעושה לא מעט צרות (צירוף מקרים מוזר אבל כך היה גם סוארס).

שנית לליברפול לא יהיה קשה לסיים גבוה עם שחקנים שגדלו במועדון ולכן לאחר שקנתה מספר שחקנים בסכומים גבוהים מאוד היא יכולה "להרגיע" עם פנקס הצ'קים. למרות זאת, לליברפול גם לא חסר כסף ולכם אם תרצה לקנות שחקן שבאמת יחזק אותה היא יכולה להרשות לעצמה שחקן שלא סיפק עונה מאכזבת במיוחד.

עוד סיבה לכך שלליברפול לא כדאי להביא את מריו היא שלפחות פעם אחת במשחק באלוטלי מביים נפילה באיזור הרחבה ולעיתים מקבל הרחקה מכמה משחקים דבר שיכול לסכן את ליברפול. הסיבה אחרונה למה לליברפול לא כדאי להחתים את מריו באלוטלי היא שיש לו "חוקים משלו" ובסעיפו כתוב שאם יתפרע או יעשה "שטויות" הוא יוכל להפוך לשחקן חופשי.

So - מקווה שעזרתי לכם להבין למה כדאי או לא כדאי לליברפול להחתים את מריו באלוטלי.

 

תגובות