סיכום העברות שבועי: לאב הוצג בקליבלנד, מגוויר באילת. צילום: עמוד הפייסבוק של ה-NBA

סיכום העברות שבועי: לאב הוצג בקליבלנד, מגוויר באילת

שבוע ארוך אך לא עמוס במיוחד בשמועות והעברות כדורסל בישראל, באמריקה וגם באירופה הסתיים לו. היום, אנחנו פותחים שבוע חדש וזה הזמן לסכם את כל ההעברות והשמועות הגדולות של השבוע החולף

עונת 2014/15 בליגת ווינר סל, ב/NBA ובשאר הליגות הגדולות באירופה עדיין לא נפתחה. כרגע, אנחנו בעיצומו של חלון ההעברות שכמו בכל שנה מספק את הידיעות החמות וההחתמות הגדולות ביותר בכדורסל הישראלי והאירופי. לקראת שבוע חדש מלא בהעברות ושמועות הגיע הזמן לסכם את השבוע החולף.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

בפינת ההעברות

תמיר בלאט / בנו של דייויד בלאט ורכז נבחרת הנוער של ישראל חתם בהפועל תל אביב על חוזה ל-4 עונות. בעונה הקרובה ישחק בא.ס רמת השרון מהליגה הלאומית במסגרת הכרטיס הכפול.

הפועל אילת השלימה את הסגל שלה עם צירופו של הפורוורד דומיניק מגוויר, הפאוור פורוורד המתנשא לגובה של 2.06 שיחק בעונה שעברה בליגת הפיתוח של ה-NBA, שיחק כ-340 משחקים ב-NBA בכל הקריירה ושיחק בשבעה קבוצות באמריקה.

אלוף NBA  לשעבר, טרל האריס שזכה באליפות עם מיאמי היט בעונת 2011/12 חתם במכבי אשדוד האריס יהיה הזר השלישי של אשדוד.

הטרייד המדובר ביותר של הקיץ, הושלם באופן סופי לסיומו קווין לאב עבר רשמית לקליבלנד קאבלירס ממינסוטה בתמורה לאנתוני בנט ואנדרו וויגנס שתי הבחירות הראשונות בדראפט. לאב, יחבור לקבוצה של לברון ובלאט ויקבל את המספר 0.

לאב עם המדים החדשים והמספר החדש
לאב עם המדים החדשים והמספר החדש © עמוד הפייסבוק הרשמי של ה-NBA

בפינת השמועות

הרכז דרור חג'ג' ששיחק בעברו בא.א.ק. אתונה היוונית, הפועל ירושלים ומכבי תל אביב צפוי לעזוב את מכבי ראשל"צ ולחתום במכבי אשדוד.

הרכז האמריקאי ששסיכם לפני מספר ימים בהפועל חולון ג'ורדן טיילור ששיחק בעונה האחרונה בוירטוס רומא קרוב יותר ויותר למעמד החתימה הרשמי בקבוצה שכבר כמעט וסגרה את הסגל שלה.

עירוני נהריה, העולה החדשה לליגת העל קרובה לסגור חיזוק מרשים במיוחד לקראת פתיחת הליגה בדמותו של הפורוורד ג'ון וויליאמסון ששיחק בעונה האחרונה ביסונס ליומה מליגת העל הפינית.

העונה מתקרבת ובאה רוב, השחקנים כבר יודעים היכן ישחקו בעונה הבאה וכבר כולנו מחכים לפתיחת עונת 2014-15

So - פתיחת העונה נמצאת כבר ממש מעבר לדלת. רוב השחקנים כבר יודעים היכן ישחקו בעונה הבאה וכבר כולנו מחכים לפתיחת עונת 2014-15.

 

 

תגובות