מכבי חיפה - תסיים שנייה או תהווה איום על אלופת אירופה?. צילום: עמרי שטיין

מכבי חיפה - תסיים שנייה או תהווה איום על אלופת אירופה?

לאחר עונה מצוינת בה הגיעה מכבי חיפה לגמר ליגת ווינר-סל, מכבי חיפה רוצה לשחזר את ההצלחה ואף להגיע רחוק יותר. האם יצליחו לעשות זאת? ימים יגידו, לבינתיים בואו ונכיר את מכבי חיפה מודל 2014-15

בתחילת העונה הקודמת, קטלו את מכבי חיפה. אמרו שללא גל מקל הם לא יצליחו בליגה ושהאליפות בעונת 2012/13 היתה חד פעמית, אך מכבי חיפה הצליחה שוב ללכת כמעט עד הסוף והגיעה לגמר ליגת ווינר/סל בכיכובם של דונטה סמית' ובראיין רנדל שהצליחו לעשות חיים קשים למכבי תל אביב ולבסוף הפסידו הירוקים בהפרש סלים.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

במצב של סדרה, החיפאים היו יכולים לזכות באליפות שנייה ברציפות אבל העונה הזו הסתיימה ואיתה גם כוכבי הקבוצה בראיין רנדל וה-MVP של הליגה - דונטה סמית' סיימו את דרכם בקבוצה. מורן רוט כנראה גם לא ישחק במדי הירוקים בעונה הבאה, רנדל עזב לאלופת אירופה המכהנת מכבי תל אביב ואילו דונטה סמית' הצטרף להפועל ירושלים במטרה לנסות ולהוביל את האדומים לאליפות היסטורית.

סמית'. היה מהבולטים של העונה הקודמת
סמית'. היה מהבולטים של העונה הקודמת © עמרי שטיין

גם בגזרת המאמן היה שינוי משמעותי, רמי הדר שהוביל את הפועל עפולה לעליה לליגת העל מהליגה הלאומית, הצטרף לאחר שדני פרנקו עזב להפועל ירושלים. האם הדר יצליח לשחזר את ההצלחה שהיתה לו בעונה שעברה או שזו תהיה קריסה לאחר שכוכבי הקבוצה עזבו? ימים יגידו.

פרנקו עזב אחרי קדנציה טובה, הדר ישחזר את ההצלחה?
פרנקו עזב אחרי קדנציה טובה, הדר ישחזר את ההצלחה? © עמרי שטיין

בגזרת הרכש, בחיפה היו צריכים למלא את החלל הריק בעקבות עזיבת מספר שחקנים דומיננטים והביאו לקבוצה את ג'ף אלן שהגיע יחד עם רמי הדר מהפועל עפולה, את הפאוור פורוורד הקטור הרננדז, אקס הפועל תל אביב דמונטז סטיט, הרכז ברודי אנגלי ואת הפורוורד רנה רוז'ו.

תכל'ס

הגיעו: ג'ף אלן, הקטור הרננדז, דמונטז סטיס, ברודי אנגלי ורנה רוז'ו.

עזבו: דונטה סמית', בראיין רנדל, עידו קוז'יקרו (פרש) ודני פרנקו.

מטרות: בעקבות החלפת המאמן הירוקים לא בונים על אליפות ראשונה אך יקוו לשחזר את העונה שעברה.

שורה תחתונה: הם כבר הוכיחו שהם יכולים ללכת רחוק האם יצליחו שוב?

 

 

 

תגובות