עסקת הענק הושלמה: פלקאו הוצג במנצ'סטר יונייטד. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

עסקת הענק הושלמה: פלקאו הוצג במנצ'סטר יונייטד

אחרי שכבר היה עם רגל וחצי בריאל מדריד, ראדמל פלקאו מצטרף למנצסטר יונייטד. פלקאו עובר לאנגליה בהשאלה לשנה שבסופה יוכלו השדים האדומים לרכוש אותו. מנצסטר תעביר למונאקו 10 מיליון אירו בתמורה להשאלתו, ובמידה ותירצה לרכוש אותו בסוף העונה תוכל עשות זאת בתמורה ל-55 מיליון אירו

לאחר פתיחת עונה איומה שכללה שתי נקודות מתשע אפשריות ושתי שערי זכות בשלושה משחקים מנצ'סטר יונייטד הבינה שהיא חייבת חיזוק בחלק הקדמי לשם כך הוחתם גם אנחל די מריה וגם ראדמל פלקאו, שהוצג לפני מספר דקות במדי השדים האדומים.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

פלקאו, גדל במחלקת הנוער של ריבר פלייט והגיע לאירופה בשנת 2009 כשחתם בפורטו הפורטוגלית. בשנת 2011 זכה עימה בגביע הליגה האירופית וסיים כמלך השערים של הטורניר באותה עונה. בסוף אותה עונה חתם פלקאו באתלטיקו מדריד איתה זכה גם כן בליגה האירופית וסיים בפעם השנייה ברציפות כמלך השערים של הטורניר.

בעונה שעברה, אחרי שהיה קרוב יותר מתמיד למעבר מאתלטיקו לריאל מדריד חתם לבסוף השחקן במונאקו שעלתה לליגה הצרפתית תמורת סכום עתק שעמד על 60 מיליון אירו. בחודש ינואר, קרע פלקאו את הרצועה הצולבת ונעדר למשך חצי שנה. מלבד ההיעדרות מהליגה הצרפתית, הפציעה גרמה גם לשחקן להחמיץ את משחקי מונדיאל 2014 במדי קולומביה.

בשעות האחרונות, הגיע פלקאו למתחם האימונים של מנצ'סטר יונייטד והושאל לעונה אחת לקבוצה האנגלית עם אופציה לרכישה בתום העונה. מונאקו תקבל דמי השאלה בסך 10 מיליון אירו עבור השחקן ואם בסוף העונה לואי ואן חאל יהיה מעוניין בשירותיו של "אל טיגרה" הוא ייצטרך לשלם 55 מיליון אירו עבורו.

 

תגובות