סרטוני הספורט: החידושים ב-FIFA 15 וילד בן 3 בביצוע גולף מרשים. צילום: צילום מסך מהסרטון

סרטוני הספורט: החידושים ב-FIFA 15 וילד בן 3 בביצוע גולף מרשים

כמו בכל סוף שבוע אתר פרוגי בשיתוף אתר ישראספורט מביאים לכם את חמשת סרטוני הספורט שעשו הכי הרבה באזז ברשת. אז מה היה לנו השבוע? משחק המחשב FIFA ממשיך לשנות את כללי המשחק, אוהד מסכן את חייו בשביל חתימה מרונאלדו וביצוע גולף מרגש של ילד בן 3

סוף שבוע כבר כאן, חזרנו ללימודים והשבוע היו לנו המון סרטוני ספורט שנשמח לחלוק אתכם אך לצערנו יש לנו מקום רק לחמישה סרטונים, אז הנה הטובים ביותר. חידושים מטורפים במשחק המחשב FIFA, אוהד עושה הכל אבל הכל בשביל תמונה עם רונאלדו וילד בן 3 עם ביצוע גולף מרגש

עוד במדור הספורט של פרוגי:

לברון ג'יימס ישחק שוב במדי קליבלנד קאבלירס בעונת ה/NBA הקרובה, והרמיקס החזרה הביתה של NBA 2K בהחלט צריך לרגש את אוהדי הקאבס. הסרטון מלווה עם הביט המוכר של Coming Home של סקיילר גריי ופי דידי,שיר שלמעשה הפך לפסקול הלא רשמי של קינג ג'יימס.

צפו: הסרטון המרגש של קינג ג'יימס
 

משחק המחשב FIFA 15 אמור לשנות את כללי המשחק, כשהגרפיקה של פלייסטשיישן 4 אמורה להוסיף המון לחווית המשחק ולעשות פלאים. השחקנים ייראו כמעט כמו במציאות, כשחלק משחקני צ'לסי הלונדונית לקחו חלק בסשן צילומים מיוחד למשחק.

אדן הזארד, ג'ון טרי, רמירס ואחרים לקחו חלק ביום הצילומים כשאת התוצאות רואים באופן מיידי. גם סטמפורד ברידג' נראה מדוייק להפליא, כש-FIFA 15 לוקחים בחשבון כל פרט ופרט. 

צפו: שחקני צ'לסי בסשן צילומים מיוחד
 

אין הרבה ילדים בני 3 שיכולים לחבוט כדור גולף למרחקים, אבל טומי מוריסי עושה זאת ללא בעיה. מה שעוד יותר מדהים שהוא עושה זאת עם יד אחת בלבד. מוריסי נולד עם יד אחת בגלל בעיית קרישת דם, אבל זה לא מונע ממנו לעשות את מה שהוא אוהב.

ערוץ טלוויזיה בפילדלפיה נפגש עם הילד מניו ג'רזי כדי להביא את הסיפור המדהים שלו, וכפי שאפשר לראות הילד יודע לחבוט כדור גולף כמו מקצוען. דרך אגב, הוא מעריץ של בובה ווטסון.

צפוף ביצוע הגולף המרגש של מוריסי
 

שחקני ריאל מדריד צריכים בכל יום כשהם מגיעים לאימון לעבור דרך אוהדים משוגעים שרוצים חתימה או תמונה עם השחקן האהוב עליהם. השחקנים עושים מה שהם יכולים כשבדרך כלל הם מגלים סבלנות וסובלנות, אבל לפעמים האוהדים עוברים את הגבול.

כריסטיאנו רונאלדו הוא כמובן האטרקציה הכי גדולה מבחינת האוהדים, וסרטון חדש שעלה לרשת מראה אוהד (מבוגר) דוחף חצי מהגוף שלו לתוך הרכב הנוסע של כריסטיאנו רונאלדו רק בשביל לקבל חתימה. רונאלדו עצר את הרכב מיד כדי שהאוהד לא יפגע חס וחלילה, אבל האם באמת שווה לסכן את החיים בשביל חתימה משחקן כדורגל?

צפו: האם באמת שווה לסכן את החיים בשביל חתימה משחקן כדורגל?
 

אתם בטח מכירים את רמי גאייאר מסרטוני הטריק שוט ומתיחות שהפכו ללהיטים בעולם בעולם. גאייאר עשה לעצמו שם עם יכולת מופלאה בכדורגל כפי שאפשר לראות גם בסרטון. בסרטון למטה הוא נפגש עם שחקן הכדורסל הצרפתי, טוני פארקר מסן אנטוניו ספרס, ויחד שניהם קולעים עם היד ועם הרגל בכל מיני טריק שוט אדירים. נכון, סביר להניח שהסרטון עבר עריכה רצינית ושהוא לא ממש אמיתי, אבל זה עדיין נראה מדהים.

צפו: אמיתי או לא?
 

WELL - אלו חמשת הסרטונים שעשו לנו את השבוע! לסרטונים נוספים הכנסו לאתר ישראספורט אתר סרטוני הספורט הגדול בארץ.



תגובות