הפועל תל אביב - תמשיך את המומנטום הטוב?. צילום: עוז מועלם

הפועל תל אביב - תמשיך את המומנטום הטוב?

מבחינת הפועל תל אביב, העונה שחלפה הייתה חלומית, מקום רביעי בליגה, ניצחון על מכבי בדרבי והעפלה לחצי גמר גביע המדינה. האם עזיבתו של אדלשטיין תגרום לזעזוע בקבוצה היציבה של הליגה?

העונה שעברה, הייתה מופלאה מבחינת הפועל תל אביב. הם סיימו במקום הרביעי בליגה הגיעו לחצי גמר גביע המדינה ואולי הכי חשוב / ניצחו את מכבי בדרבי. את העונה הנוכחיות היא פותחת במקום אחר לגמרי ממה שפתחה בעונה שעברה, המטרות יותר להצליח ואולי אפילו לנסות להתמודד על גניבת תואר למכבי תל אביב, הפועל ירושלים ומכבי חיפה. המאמן בעונה שעברה, ארז אדלשטיין עזב ובמקומו נכנס לנעליים הגדולות, עודד קטש.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

את העונה הקרובה, הפועל תקווה לפתוח בצורה חיובית עם תוצאות רבות כך שכבר באמצע העונה יהיה אפשר לראות מה יקרה עם חניכיו של קטש שיהיו חייבים לנצח במשחקים מול הפועל ירושלים ומכבי חיפה אם ירצו להגיע רחוק העונה.

מבחינת ההעברות, האדומים היו פעילים לא מעט בקיץ האחרון. הם החתימו את המתאזרח ווילי וורקמן מהפועל גליל עליון, את הגארדים ריון בראון ודורנד סקוט ממכללת מיאמי, אקס הפועל אילת יינסי גייטס, ג'רון מיימון, יחזקאל סקוורר מהפועל חולון ואפילו את בנו של דייויד בלאט, תמיר בלאט הצעיר.

השינוי הגדול ביותר בהפועל הוא כמובן בעמדת המאמן, ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל בכדורסל עזב את הפועל ובמקומו הגיע היישר מאילת שבדרום עודד קטש. מהצד השני, את הפועל עזבו לא מעט שחקנים בקיץ האחרון. קרלון בראון עזב לבאמברג הגרמנית, אנתוני מארשל, ג'וש אוונס, ג'סטין הארפל ו-ווינסנט קאונסיל.

תכל'ס

הגיעו: ווילי וורקמן, ריון בראון, דורנד סקוט, ינסי גייטס, ג'רון מיימון, יחזקאל סקוורר, תמיר בלאט ועודד קטש.         

עזבו: קרלון בראון, אנתוני מארשל, ג'וש אוונס, ג'סטין הארפל, ווינסנט קאונסיל וארז אדלשטיין.

מטרות: עם הגעתו של המאמן החדש יש לא מעט סימני שאלה. מקום ברביעייה הראשונה ותוצאות טובות בגביע המדינה יכולות לתת שקט.

שורה תחתונה: האליפות כרגע לא נראית ראלית, אבל הם יוכלו להתמודד חזק בגביע המדינה ועל מקום טוב בליגה.

 

תגובות