ליגת העל לנוער: תיקו לבית"ר מול הפועל, ניצחון למכבי. צילום: אתר רשמי מכבי תל אביב

ליגת העל לנוער: תיקו לבית"ר מול הפועל, ניצחון למכבי

פתיחה מנומנמת לבית"ר ירושלים שסיימה בתיקו 1-1 מול הפועל תל אביב, מכבי תל אביב פתחה את העונה עם ניצחון מרשים על ראשון לציון, סקציה נס ציונה פתחה את העונה עם תיקו. מאוחר יותר תפגוש מכבי חיפה את בית"ר טוברוק

המחזור הראשון של עונת 2014/15 בליגת העל לנוער יצא לדרך הבוקר (ש') עם המשחק המרכזי בין בית"ר ירושלים שאירחה בבית וגן את הפועל תל אביב למפגש מסקרן במיוחד בפתיחת העונה. במשחק מלא החמצות נפרדו הקבוצות בתיקו 1/1 משערים של עבדי פראחת ואבישי כהן.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

המשחק הראשון בליגת העל לנוער לעונת 2014/15 נפתח בסערה גדולה כאשר בשניות הראשונות של המשחק האדומים לחצו את השער של הירושלמים וגרמו לבלבול רב בהגנה וכבר בדקה הראשונה של המשחק עבדי פראחת השתלט על כדור נהדר והעלה את הפועל ליתרון 1-0. המשחק החלש של הצהובים-שחורים נמשך עד לתום המחצית הראשונה בה ירדה בפיגור 1-0.

עם פתיחת המחצית השנייה בית"ר התעוררה על עצמה ולחצה את השער של עומר חנין כאשר אבישי כהן בלט בחלק ההתקפי של הצהובים ובדקה ה-56' בעט כדור גדול מ-20 מטרים והשיג את שער השיוויון המיוחל. עד סוף המשחק הפועל תל אביב איימה על השער של בית"ר אך חוסר מזל מנע ממנה לעשות את השני ושתי הקבוצות נפרדו בתיקו 1-1 במשחק הפתיחה. 

בניגוד ליריבה העירונית, מכבי תל אביב שסיימה בעונה הקודמת במקום השני בטבלה פתחה את העונה ברגל ימין עם ניצחון מרשים 4/0 על הפועל ראשון לציון. כבר בדקה ה/15' של המשחק רז יצחק העלה את הצהובים ליתרון 1/0 אחרי בישול נהדר של אליאל פרץ שנתן למכבי פתיחה חזקה. בדקה ה/65' מאוויס צ'יבוטה הקונגולזי השתלט על כדור מצוין ובמבצע אישי נהדר הכפיל ועשה 2/0. השער השלישי לא איחר להגיע כבדקה ה/82' אליאל פרץ דחק מקרוב את השלישי. בדקה ה/87' הגיע השער הרביעי והאחרון, יונתן כהן העביר כדור רחבה לסוהיל ארמלי שכבש את הרביעי ונתן פתיחה מדהימה למכבי תל אביב במחזור הראשון.

במשחקים הנוספים: מכבי נתניה ניצחה את מ.ס אשדוד 3/0 כבשו ליהלומים: ניר עזריה, איילון ירושלמי ואיהב מסרוואה. העולה החדשה לליגת העל לנוער הפועל פתח תקווה הפסידה 4/3 להפועל רמת גן במשחק מותח וצמוד במיוחד. הפועל באר שבע נפרדה מהפועל חיפה בתיקו 1/1. העולה השנייה לליגת העל לנוער סקציה נס ציונה פתחה את העונה במשחק סביר יותר כשנפרדה בתיקו 1/1 מול מכבי פתח תקווה.

מאוחר יותר תפגוש מכבי חיפה הדאבליסטית את בית"ר טוברוק למשחק האחרון של המחזור הראשון

 

תגובות