ליגת העל לנוער: חיפה עם 6-2 ענק, מכבי תל אביב עם 1-0. צילום: אתר רשמי מכבי חיפה

ליגת העל לנוער: חיפה עם 6-2 ענק, מכבי תל אביב עם 1-0

מכבי חיפה שפתחה את העונה עם 1-0 קטן התחילה לשחק באופן רשמי השבת. וייסמן וביטון כבשו צמד, אילוז וחבשי הוסיפו כל אחד ונתנו 6-2 מדהים על הפועל ראשון לציון. מכבי תל אביב ניצחה 1-0 את מכבי פתח תקווה ובית"ר ירושלים ניצחה 2-1 את מ.ס אשדוד

המחזור ה-2 בליגת העל לנוער יצא לדרך הבוקר (ש') והביא לנו כמה תוצאות מדהימות במספר משחקים מותחים במיוחד. מכבי חיפה שפתחה את העונה עם 1/0 קטן מול טוברוק יצאה למשחק חוץ מול הפועל ראשון לציון וחזרה עם ניצחון מוחץ 6/2, טוברוק שהפסידה לחיפה במחזור הפתיחה הביסה 3/0 את הפועל פתח תקווה.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

אחרי שמכבי חיפה הדאבליסטית פתחה את העונה עם 1-0 קטן וצמוד מול טוברוק היא הבינה שהיא חייבת להשיג ניצחון רב שערים כדי להזכיר לכל הליגה מי הקבוצה הטובה בנוער. הירוקים פתחו את המשחק בסערה מטורפת כאשר רק בדקה השמינית של המשחק נכבשו שני השערים הראשונים שון וייסמן עקץ ראשון ומיד אחריו אור אילוז כבש את השני.

אמנם בדקה ה-18' של המשחק שקד שמואלי הצליח לצמק עם נגיחה מדוייקת מכדור קרן לשער של טל בומשטיין. השער המצמק של שמואלי לא החזיק הרבה זמן ובדקה ה/29' הבלם המצטיין עאיד חבשי סובב כדור חופשי מ-22 מטרים והעלה את הירוקים ל3-1. גם היתרון הזה של מכבי חיפה לא החזיק הרבה זמן כאשר גל אסולין השתלט על כדור בדקה ה-31' ודחק שער מצמק נוסף מקרוב.

הירוקים לא נתנו מקום לאופטימיות לקבוצה מעיר היין ובדקה ה-35' ערן ביטון עשה את הרביעי של מכבי חיפה וכל זה רק במחצית אחת ירוקה. בדקה ה-80' הגיעו המכות האחרונות של חיפה, ערן ביטון השלים צמד נהדר מבישול של שון וייסמן שבדקות הסיום של המשחק השלים אף הוא צמד וחתם את תוצאת המשחק 6-2 ענק למכבי חיפה על ראשון לציון.

מכבי תל אביב, שפתחה את העונה עם ניצחון מוחץ 4/0 הגיעה למחזור השני עם יכולת קצת פחות טובה מול מכבי פתח תקווה כשבתום משחק לא פשוט לצהובים הצליחו לנצח רק 1/0 משער בדקה ה/54' שהתחיל במהלך משותף של מאוויס צ'יבוטה ויהונתן כהן שהעבירו כדור נהדר לסוהיל ארמלי שכבש את שער הניצחון. בית"ר טוברוק שפתחה את העונה עם הפסד 1-0 הצליחה להתעשט על עצמה מול הפועל פתח תקווה כשהביסה את הקבוצה מהמלאבס 3-0 משערים של אייל דנין, סתיו מיסקובסקי ואופק מרום.

במשחקים הנוספים: הפועל חיפה ניצחה 3/1 את העולה החדשה סקציה נס ציונה משערים של אסף בוחבוט וצמד של עידן גולן. בית"ר ירושלים ניצחה את מ.ס אשדוד 2/1 במשחק מותח משערים של אבישי כהן ושער אחד של דוד קלטינס בדקות הסיום. הפועל תל אביב והפועל באר שבע נפרדו בתיקו 3/3 כאשר גיא חדידה כבש צמד שערים לטובת האדומים מתל אביב. 

 

תגובות