דו"ח הצעירים של המחזור ה-2: קהת וגדיר הבולטים. צילום: ראובן שוורץ, אלעד גרשגורן

דו"ח הצעירים של המחזור ה-2: קהת וגדיר הבולטים

דו"ח הצעירים של המחזור השני בליגת העל כבר כאן. רועי קהת בלט בניצחונה של מחזיקת הגביע קריית שמונה על הפועל תל אביב, מוחמד גדיר היה השחקן החזק ביותר בתיקו 1-1 של בני סכנין עם הפועל עכו בדוחא ולארי קאיודה מרשים ב-4-4 של נתניה

אין ספק שהנבחרות הצעירות מלאות בכדורגלנים מלאי כישרון ופוטנציאל לעתיד, ובשל כך גם ההישגים של נבחרת ישראל בגילאים הללו גבוהים למדי. אבל למה ההישגים של הנבחרות הצעירות גבוהים בהרבה משל הנבחרת הבוגרת? כנראה שמשהו בין לבין, מתפספס.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

אין ספק שהנבחרות הצעירות מלאות בכדורגלנים מלאי כישרון ופוטנציאל לעתיד, ובשל כך גם ההישגים של נבחרת ישראל בגילאים הללו גבוהים למדי. אבל למה ההישגים של הנבחרות הצעירות גבוהים בהרבה משל הנבחרת הבוגרת? כנראה שמשהו בין לבין, מתפספס.

Share - רועי קהת

רועי קהת (22) קשרה ההתקפי של עירוני קריית שמונה מחזיקת גביע המדינה הוא המצטיין הגדול של המחזור השני. בניצחונה של עירוני קריית שמונה 3/0 על הפועל תל אביב רועי קהת היה השחקן הבולט ביותר בקבוצה מבחינה התקפית כשדחף קדימה, יצר מצבים וניסה לכבוש ולבסוף אף הצליח כשכבש את השער השני בניצחון הגדול של הקבוצה מהצפון.

 

קהת. אחד הכוכבים הגדולים של קריית שמונה
קהת. אחד הכוכבים הגדולים של קריית שמונה © אלעד גרשגורן

 

Like - מוחמד גדיר

מוחמד גדיר פותח את עונתו השנייה בבני סכנין כאשר אחרי ששיחק בעונה הראשונה כמושאל השנה הוא משחק במדים של הקבוצה מהמגזר כשחקן רכש. בני סכנין שפתחה את העונה עם הפסד כואב למכבי חיפה באצטדיון סמי עופר, אירחה בשבת האחרונה את הפועל עכו ובמשחק בו שלטה טוב מוחמד גדיר בלט יותר מכולם בחלק ההתקפי וכבש את שער היתרון של הקבוצה אך לבסוף סיימה הקבוצה את המשחק בתיקו 1-1. גדיר שפותח את העונה יקווה להמשיך ביכולת הנוכחית בתקווה שהקבוצה שלו גם לא תספוג יותר.

גדיר. יקווה להמשיך ביכולת הנוכחית
גדיר. יקווה להמשיך ביכולת הנוכחית © ראובן שוורץ

לארי קאיודה - Comment

לארי קאיודה החלוץ הניגרי בן ה/22 שהגיע למכבי נתניה בעונה שעברה כשזו שיחקה בליגה הלאומית היה מהשחקנים החשובים ביותר בקבוצה שהצליחה לשוב לליגה הבכירה הרבה בזכותו של קאיודה הצעיר שכבש 10 שערים ב-25 הופעות.

אחרי שפתחה את העונה עם הפסד מכבי נתניה פגשה את מכבי פתח תקווה באצטדיון בנתניה ובמשחק מטורף שהסתיים בתיקו 4-4 לארי קאיודה כבש את השער הראשון במשחק לזכות נתניה ובמשחק מצוין בפן האישי כמעט השלים צמד שערים שאולי היה מעניק לנתניה ניצחון ראשון העונה. את לארי קאיודה היינו צריכים לקבל בליגת העל כבר בעונה הקודמת אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם. 

קאיודה עם בן שושן. הגיע לליגת העל באיחור
קאיודה עם בן שושן. הגיע לליגת העל באיחור © ראובן שוורץ

 

תגובות