ליגת העל לנוער: משחקי המחזור ה-3 . צילום: אורן אהרוני

ליגת העל לנוער: משחקי המחזור ה-3

מכבי חיפה תארח את מכבי פתח תקווה למפגש קשה במיוחד, מכבי תל אביב תנסה לשמור על המומנטום הטוב כשתפגוש את הפועל חיפה, הפועל רמת גן תנסה לא לפול מול בית"ר טוברוק שפתחה את העונה בצורה לא מושלמת למדי והפועל תל אביב תקווה להשיג ניצחון ראשון מול נס ציונה

המחזור השלישי בליגת העל לנוער, ייפתח מחר ונראה שהליגה הצעירה והמבטיחה שלנו כבר תפסה תאוצה ואנחנו מרגישים כיאלו לעולם לא יצאנו לפגרת קיץ. במשחק המרכזי של המחזור, תפגוש מכבי תל אביב סגנית האלופה שפתחה את העונה בהילוך גבוה עם שני ניצחונות רצופים את הפועל חיפה. מהצד השני, גם הפועל חיפה פתחה את העונה ברגל ימין עם שני ניצחונות והיא תקווה להמשיך עם המזל הטוב בפתיחה מול הסגנית המצוינת.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

מכבי חיפה האלופה ומחזיקת הגביע, תפגוש את מכבי פתח תקווה למשחק לא פשוט כאשר הירוקים נמצאים כרגע במקום הראשון בטבלה והמלאבסים שפתחו את העונה עם הפסד ותוצאת תיקו ילחמו כדי להשיג ניצחון ראשון. בית"ר ירושלים שניצחה במחזור הקודם 2/1 את מ.ס אשדוד תארח את הפועל רעננה למשחק קל על הנייר אך הבעיות בהגנה של הירושלמים יכולות להיות מסוכנות למדיי.

הפועל ראשון לציון, תקווה להשיג ניצחון ראשון העונה מול העולה החדשה לליגת העל הפועל פתח תקווה שגם לא השיגה ניצחון בכורה בליגת העל. הפועל תל אביב, אחת הקבוצות שעברה שינוי קיצוני במחלקת הנוער בקיץ האחרון ופתחה את הליגה לא טוב עם שתי תוצאות תיקו תקווה להשיג ניצחון ראשון העונה מול סקציה נס ציונה שפתחה עם הפסד ותיקו.

במשחקים הנוספים: הפועל רמת גן תארח את בית"ר טוברוק, מכבי נתניה מהמקום השמיני תארח את עירוני קריית שמונה מהמקום התשיעי והפועל באר שבע תארח את מ.ס אשדוד.

 

 

 

 

תגובות