ליגת העל לנוער: מכבי תל אביב מושלמת עם 6-1 על חיפה. צילום: אתר רשמי מכבי תל אביב

ליגת העל לנוער: מכבי תל אביב מושלמת עם 6-1 על חיפה

מכבי תל אביב הביסה בקלילות את הפועל חיפה 3-1 יהונתן כהן (11', 29'), אליאל פרץ (59'), סוהיל ארמלי (83'), מתן חוזז (87') ודור גלילי נתנו ניצחון גדול. טוברוק השיגה ניצחון חוץ מרשים במיוחד, הפועל רעננה הפתיעה את בית"ר ירושלים בבית והפועל ראשון לציון השיגה ניצחון ראשון העונה

המחזור השלישי בליגת העל לנוער יצא לדרך הבוקר עם המשחק המרכזי שהפגיש את מכבי תל אביב מול הפועל חיפה. גם חיפה וגם מכבי מגיעות למשחק הזה אחריי שתי ניצחונות רצופים כאשר הפועל ממוקמת במקום השני בטבבלה ומכבי תל אביב מתחתיה במקום השלישי בגלל הפרש שערים.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

הצהובים פתחו את המשחק בסערה וכבר בדקות הראשונות של המשחק כמעט ועלו ליתרון מהיר. בדקה ה-11' הגיע השער הראשון, יהונתן כהן קיבל כדור נהדר בהגנה של הפועל חיפה לא התבלבל ובעט בעיטה מושלמת לשער של החיפאים שעושה 1-0 צהוב. הלחץ המשיך ובדקה ה-29' יהונתן כהן השלים צמד נהדר מבעיטה חופשית מ-16 מטרים.

לפני הירידה למחצית, בדקה ה-43' הפועל חיפה הצליחה לצמק ל-2-1 כאשר החלוץ הניגרי סמסון אובי בוסה קיבל כדור עומק לרחבה וכבש מ-10 מטרים. עם פתיחת המחצית השנייה בדקה ה-53' מכבי תל אביב המשיכה להראות טוב יותר כאשר אליאל פרץ העלה את הצהובים ל-3-1 מבישול מצוין של ארמלי.

לקראת סיום המשחק מכבי תל אביב לחצה חזק מאוד. בדקה ה-83' אליאל פרץ בישל כדור נהדר לסוהיל ארמלי שעשה את הרביעי. חמש דקות לאחר מכן, מתן חוזז הפציץ את השער של רומיאו נופו ועשה את החמישי של מכבי. אחריי ארבע דקות הגיע השישי והאחרון, דור גלילי שנכנס כמחליף כבש בקלילות מקרוב ונתן ניצחון מדהים למכבי תל אביב שמשפילה את הפועל חיפה.

במשחקים הנוספים: בית"ר טוברוק השיגה ניצחון חוץ מרשים של 3/1 על הפועל רמת גן. הפועל רעננה הפתיעה את בית"ר ירושלים עם 3/2 אחרי שהצהובים הובילו במשחק. הפועל ראשון לציון רשמה את ניצחונה הראשונה העונה בליגת העל עם ניצחון על הפועל פתח תקווה

 

 

 

תגובות