דו"ח הצעירים של המחזור ה-3: שובל גוזלן המצטיין. צילום: אבי רוקח, ראובן שוורץ ועוז מועלם

דו"ח הצעירים של המחזור ה-3: שובל גוזלן המצטיין

דו"ח הצעירים של המחזור השלישי בליגת העל. שובן גוזלן היה אחד המצטיינים בניצחונה הגדול של הפועל תל אביב, ניב זריהן ממשיך להיות מושלם במדי מ.ס אשדוד וחסן אבו זייד מסביר למכבי תל אביב למה היא צריכה שחקן כמוהו בסגל שלה

אין ספק שהנבחרות הצעירות מלאות בכדורגלנים מלאי כישרון ופוטנציאל לעתיד, ובשל כך גם ההישגים של נבחרת ישראל בגילאים הללו גבוהים למדי. אבל למה ההישגים של הנבחרות הצעירות גבוהים בהרבה משל הנבחרת הבוגרת? כנראה שמשהו בין לבין, מתפספס.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

אין ספק שהנבחרות הצעירות מלאות בכדורגלנים מלאי כישרון ופוטנציאל לעתיד, ובשל כך גם ההישגים של נבחרת ישראל בגילאים הללו גבוהים למדי. אבל למה ההישגים של הנבחרות הצעירות גבוהים בהרבה משל הנבחרת הבוגרת? כנראה שמשהו בין לבין, מתפספס.

Share - שובל גוזלן

הוא אחד הכישרונות הכי גדולים בכדורגל הישראלי, אמרנו את זה עשרות פעמים. את עונת הפריצה שלו הוא כבר חווה עם מכבי חיפה בשנה שעברה. שובל גוזלן, הוא כבר שחקן מהטופ בליגת העל. גוזלן הצעיר, הושאל בחלון ההעברות של הקיץ להפועל תל אביב על מנת לצבור ניסיון ודקות משחק רבות יותר בקבוצה של אסי דומב. בשונה משחקנים צעירים גוזלן הושאל דווקא לקבוצה גדולה בליגת העל דבר שלא מפתיע בכלל כי מדובר בשחקן ברמה גבוהה מאוד למרות גילו הצעיר.

הרבה דיברו על הפועל תל אביב כקבוצה שלא תצליח השנה ותקרוס תחת הלחץ הרב. אבל מסתבר, שכשהאדומים עושים את העבודה שלהם בשקט, הם מצליחים. בשבת האחרונה אירחה הפועל תל אביב של אייל ברקוביץ' את הפועל חיפה ובמשחק מצוין של גילי ורמוט הוותיק גוזלן הצעיר היה אחד הבולטים הגדולים. גוזלן כבש את השער השני של הפועל תל אביב במשחק ואם ימשיך כך? הוא רק יצליח.

גוזלן. אחד הכוכבים של ליגת העל
גוזלן. אחד הכוכבים של ליגת העל © אבי רוקח

Like - ניב זריהן

אחת הקבוצות שבכל עונה פותחת בהילוך גבוה ואחר כך קצת דועכת היא מ.ס אשדוד. את העונה היא פתחה עם תיקו ניצחון ובמחזור האחרון השיגה שוב תוצאת תיקו אבל מלבד התוצאה שחקן אחד ניב זריהן בלט מעל כולם. זריהן בן ה-20 שגדל במ.ס אשדוד הפך כבר מזמן לאחד השחקנים הצעירים והאהודים בקבוצה מעיר הנמל ובתיקו 2-2 של אשדוד מול סכנין זכינו לראות תצוגת כדורגל מדהימה משחקן כל כך צעיר. את שער היתרון הנהדר שלו בדקה ה-17' אחרי ביצוע מדהים אנחנו כנראה לא נשכח בזמן הקרוב.

זריהן. אחד הצעירים המוכשרים של אשדוד
זריהן. אחד הצעירים המוכשרים של אשדוד © ראובן שוורץ

Comment - חסן אבו זייד

חסן אבו זייד כבר לא ילד. אמנם הוא רק בן 23 אבל כששומעים את הקבוצות בהן שיחק השחקן הצעיר הזה רק בעונה הקודמת מתחילים לחשוב "למה הוא לא שחקן סגל בקבוצה שלו?" אבו זייד שגדל בבני יהודה ועבר למכבי תל אביב אך לא הצליח לתפוס את מקומו בסגל של הצהובים ובעונה הקודמת הושאל להפועל רמת השרון, אחרי חצי שנה ברמת השרון הושאל אבו זייד לא.א.ק. לרנקה הקפריסאית וגם שם שיחק חצי עונה. לאחר מכן הושאל שוב אבו זייד הפעם למכבי פתח תקווה עימה שיחק מספר משחקים בגביע הטוטו ושוחרר מהקבוצה. את העונה הנוכחית, פתח אבו זייד בקבוצה נוספת כמושאל הפעם בהפועל פתח תקווה. כשהפועל פתח תקווה פגשה את מכבי חיפה ביום ראשון באצטדיון סמי עופר הסיכויים שלה לנצח היו נמוכים וכך גם היה. אבל כשאבו זייד כבש את שער היתרון של המלאבסים בפעולה אישית נהדרת שלא הותירה סיכוי להגנה של הירוקים, הבנו שמדובר בשחקן שחייב לשחק יותר אבל, בקבוצה שלו. פאקו אייסטרן, לתשומת ליבך.

אבו זייד. כבר צריך להוביל בקבוצה שלו
אבו זייד. כבר צריך להוביל בקבוצה שלו © עוז מועלם

 

 

 

תגובות