הנה זה מגיע: מסי יהיה מלך השערים של הליגה הספרדית. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

הנה זה מגיע: מסי יהיה מלך השערים של הליגה הספרדית

אחד המלכים של הכדורגל העולמי, ליאונל מסי ששבר כבר כמעט כל שיא אפשרי בדרך לשיא הגדול ביותר אולי בקריירת המועדונים שלו, מלך השערים בכל הזמנים של הליגה הספרדית. אז כמה שערים יש עוד לליאו מסי לכבוש כדי להשוות ולשבור את השיא? ומי השחקן שמחזיק בשיא לעת עתה?

מה עוד נגיד על ליאונל מסי? עשרות תארים אישיים, עשרות תארים קבוצתיים עם ברצלונה וגם כמה תארים בזירה הבינלאומית עם נבחרת ארגנטינה אך עדיין, הוא לא מושלם. למרות לא מעט ביקורות שהציפו את העיתונים בעולם שאמרו על מסי כי הוא כבר גמור ואיבד את השיא שלו (בלי להתייחס לפרשת ההקאות הארורה), הוא בדרך לשבור עוד שיא בדרך להיות החלוץ הטוב בעולם.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

אז בואו נעשה קצת סדר, למסי יש עד כה 360 שערים (במשחקים רשמי) בכל המסגרות וכמובן ללא משחקי ידידות. בליגה הספרדית, למסי יש 248 שערים כאשר השיא עומד על 251 שערים כאשר נותרו לו עוד שלושה שערים בלבד לשבור את שיא הכיבושים בכל הזמנים בליגה הספרדית (ששייך לשחקן העבר הספרדי תלמו זארה).

מסי. מרחק שלושה שערים בלבד מהשיא
מסי. מרחק שלושה שערים בלבד מהשיא © פייסבוק

במשחק הליגה האחרון של ברצלונה שאירחה את גרנאדה כבש מסי צמד שערים דבר שקירב אותו באופן משמעותי אל עבר השיא הגדול וכל זאת רק בגיל 27. מסי הוא אחד מהשחקנים הטובים ביותר אם לא הכי טוב בעולם ואיך אפשר לא להתייחס ליריבות המושבעת עם רונאלדו? אז במחילה מאוהדי ריאל מדריד, הנתונים כרגע, מוכיחים שמסי בדרך להיות השחקן הטוב ביותר בכל הזמנים של הליגה הספרדית. מתי זה יקרה? אנחנו חושבים שכבר במחזור הבא.

 

תגובות