מרשים: נבחרת ישראל גברה 2-1 על קפריסין. צילום: ההתאחדות לכדורגל

מרשים: נבחרת ישראל גברה 2-1 על קפריסין

נבחרת ישראל פתחה הערב את הקמפיין האירופי שלה כשפגשה את נבחרת קפריסין באצטדיון ה-GSP בניקוסיה במסגרת מוקדמות יורו 2016 שייערך בצרפת. החבורה של גוטמן עברה הכנות מרובות ובתום משחק טוב בעיקר במחצית הראשונה של הנבחרת, היא השיגה ניצחון בכורה בקמפיין משערים של: עומר דמארי (38') וטל בן חיים (45') את השער המצמק כבש

בשנים האחרונות, לא ידענו נחת מנבחרת ישראל שמלאה בפונטציאל אך נכשלת בכל קמפיין מחדש וגורמת לנו, האוהדים להתבייש בה. הערב, התארחה הנבחרת של אלי גוטמן באצטדיון ה/GSP בניקוסיה למשחק הראשון במוקדמות יורו 2016 שייערך בצרפת והצליחה לנצח את קפריסין 2-1  משערים של עומר דמארי וטל בן חיים.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

הנבחרת שלנו פתחה את המשחק חלש כאשר איבדה כדורים רבים במרכז המגרש שהובילו למתפרצות של הקפריסאים שלא תורגמו לאיומים ממשים כאשר טל בן חיים יחד עם איתן טיבי נתנו קצת שקט בהגנה. האיום המסוכן הראשון של קפריסין נהדף כאשר אופיר מרציאנו רשם הצלה ראשונה בהופעת הבכורה במדים הלאומיים.

האיום הראשון של הנבחרת הגיע עם ניסיון של ערן זהבי שקיבל כדור נהדר מביברס נאתכו וכמעט הצליח להכניע את גיאורגלידס. לקראת הדקה ה/20' של המשחק הנבחרת התחילה להתעורר, וחוליית הקישור דחפה קדימה לכמה מצבים מסוכנים. בדקה ה/33' הגיע האיום האולי מסוכן ביותר של ישראל כאשר ביברס נאתכו השתלט על כדור והגביה אותו לראש של חלוץ אוסטריה וינה עומר דמארי שנגח כדור חלש יחסית לידיים של גיאורגלידס.

בדקה ה-38' זה קרה!!! טל בן חיים הווינגר של מכבי תל אביב לקח כדור נהדר ורץ איתו על קו הרחבה כאשר הוא מוסר כדור מדויק לרגליו של עומר דמארי שפרץ לרחבה לא התבלבל ועשה את ה-1-0 החלומי לכחולים-לבנים. בדקה ה-45' הגיע השני!!! טל בן חיים ווינגר הנבחרת, קיבל כדור מגילי ורמוט, פרץ לרחבה עקף שני שחקני הגנה קפריסאים והעלה את ישראל ל-2-0 גדול במיוחד.

עם פתיחת המחצית השנייה, נבחרת קפריסין ביצעה חילוף על מנת לרענן את ההרכב, אך השליטה במגרש נשמרה אצל הנבחרת שהצליחה לייצר עוד כמה וכמה מצבים. מהדקה ה-50', הנבחרת התחילה ללחוץ את ההגנה הקפריסאית והגיעה למצבים מסוכנים במיוחד כאשר ערן זהבי פיספס מספר הזדמנויות מצוינות להעלות את ישראל ל3-0 בדקות בהן הנבחרת הקפריסאית כמעט ונעלמה במגרש. בדקה ה-66' כשחקני הנבחרת היו באופוריה קפריסין יצאה קדימה וניצלה טעות ובלבול בהגנה לעלות לחזור למשחק משער של קונסטנטינוס מקרידיס.

ככל שעברו הדקות ראינו את הנבחרת נסוגה אחורה ומאפשר לקפריסין לייצר מצבים מסוכנים במיוחד ליד השער של מרציאנו והנבחרת שראינו במחצית הראשונה נעלמה לה. הקפריסיאים שנראו רע מאוד לא ניצלו את המצבים שקיבלו במתנה מהנבחרת ואיבדו הזדמנות לנצח.

 

תגובות