כמה חבל: דאבור לא שיחק, בוסניה פתחה רע וקבאני הורחק. צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל

כמה חבל: דאבור לא שיחק, בוסניה פתחה רע וקבאני הורחק

מדי שבוע נבחר כמה נושאים שקרו בעולם הספורט ונכתוב מה חבל או לא חבל שקרה בספורט. השבוע: מואנס דאבור לא שיחק במדי הנבחרת, בוסניה פתחה את קמפיין מוקדמות יורו 2016 בצורה רעה ואדניסון קבאני הורחק בעקבות חגיגה

אוהדי וחובבי הספורט בעולם משתדלים להתעדכן באופן שוטף במה שקורה בעולם הספורט. לפעמים אנחנו מאוכזבים מדברים שקרו ולפעמים אנחנו מאוכזבים מדברים שלא קרו. מדי שבוע נבדוק מה חבל או לא חבל שקרה בעולם הספורט ונקווה שלא נצטרך להתאכזב יותר מדי.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

כמה חבל - מואנס דאבור לא שותף במשחקי הנבחרת

שבוע טוב עבר על נבחרת ישראל אשר פתחה ברגל ימין את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה לאחר שני נצחונת חוץ על קפרסין ואנדורה. אז ניתן לסכם ולהגיד שדמארי בלט בשני המשחקים, טל בן חיים (הקשר) הפתיע והיווה איום משמעותי ליריבות, שערן זהבי איכזב ובגדול ושסוף סוף ההגנה שלנו נראתה טוב עם שוער טוב בשער (למרות שמדובר ביריבות נחותות). אך עדיין משהו חסר לי, חסר לי לראות שחקנים חדשים משתלבים בנבחרת ובמיוחד שחקן אחד, מואנס דאבור.

דאבור שמשחק בליגה השוויצרית בגראסהופרס אליה הגיע בינואר של השנה שעברה. בעונה הקודמת דאבור שותף ב/15 משחקים בהם כבש 9 שערים ומיד הפך לאחד השחקנים האהובים בקבוצה. העונה דאבור לא כובש כמו בעונה שעברה אך עדיין נשאר שחקן מרכזי. חבל לי שדאבור לא קיבל דקות משחק ולא קיבל זמן להוכיח את היכולות הטובות שלו גם בנבחרת. דאבור היום נמצא בכושר טוב והיה יכול להוסיף למשחק ההתקפה של הנבחרת, בעיקר מול קפריסין. בשני המשחקים ביצע גוטמן חילוף בו נכנס איתי שכטר, פעם אחת במקום דמארי (נגד קפרסין) ופעם שנייה במקום ורמוט (נגד אנדורה).

עם כל הכבוד לאיתי שכטר שהוא חלוץ נהדר ומנוסה את הקרדיט היה צריך לקבל מונאס דאבור שבניגוד לשכטר משחק באופן קבוע בקבוצה שלו וגם כובש. אנחנו, הקהל בישראל רוצים לראות נבחרת שמחה שמשחקת יפה, שמתמודדת מול כל קבוצה ובעיקר משחקת התקפי. ניתן לעשות זאת רק על ידי שיתוף שחקנים שנמצאים בכושר הכי טוב ובעיקר שיתוף של שחקנים שמשחקים בקבוצות באופן קבוע. אז בהצלחה לנבחרת ושניתן בראש לבוסניה!!!

כמה חבל - נבחרת בוסניה פתחה רע את מוקדמות היורו

כמה חבל על נבחרת בוסניה. הנבחרת שלא ידעה הצלחות רבות בטורנירים בינלאומיים בשנים האחרונות ביססה את עצמה כסוג של נבחרת אנדרדוג בעיקר בזכות כמה שחקנים בולטים במיוחד כמו אדין דז'קו ממנצ'סטר סיטי, מירלאם פיאניץ' מרומא ואמיר ספאהיץ' מבאייר לברקוזן.

נבחרת בוסניה, שההשיג הגדול שלה בשנים האחרונות היה העפלה לסיבוב הראשון של מונדיאל 2014 פתחה את קמפיין מוקדמות יורו 2016 בצורה מבישה. במשחק הראשון בקמפיין פגשה בוסניה את נבחרת קפריסין נבחרת נחותה מהבוסנים בהרבה, אך ההפתעה שקיבלה בסיום המשחק הייתה מטורפת. הפסד ביתי 2-1 לקפריסין הצנועה בדקות הסיום של המשחק. המזל הרע של הבוסנים המשיך גם במשחק השלישי בקמפיין בו פגשה את נבחרת וויילס עוד נבחרת שלא עולה על הבוסנים וגם שם, כשלו במשימה וסיימו בתיקו מאופס. במשחק השלישי בו פגשה בוסניה את נבחרת בלגיה בשבוע האחרון, לא היו לבוסנים יותר מדי ציפיות מול הנבחרת החזקה ביותר בבית ובמזל הצליחו הבוסנים לסיים בתיקו 1-1. לנו נותר רק לומר, כמה חבל.

שחקני בוסניה חוגגים את שער היתרון מול בלגיה
שחקני בוסניה חוגגים את שער היתרון מול בלגיה © עמוד הפייסבוק הרשמי של אדין דז'קו

 כמה חבל - קבאני, פיו פיו והביתה

אדניסון קבאני, חלוצה האורוגוואי של פריז סן ז'רמן הוא חלוץ מחונן עם יכולות כיבוש מצוינות. אמש, כאשר פ.ס.ז' פגשה את לאנס במסגרת המחזור העשירי בליגה הצרפתית, קבאני כבש שער בפנדל מעט מפוקפק וחגג את השער עם התנועה הידועה שלו, פיו פיו אל עבר הקהל של היריבה. שופט המשחק, ניקולה ריינוויל כנראה לא אהב את השחצנות של קבאני והוציא לו כרטיס צהוב על החגיגה. לאחר שנשלף הכרטיס, קבאני התווכח עם ריינוויל דבר שעוד יותר הרתיח את השופט הצרפתי וראה את הכרטיס הצהוב השני ואדום שהרחיק אותו מהמשחק. לנו נותר לומר, כמה חבל.

קבאני, חגג והורחק, כמה חבל.
קבאני, חגג והורחק, כמה חבל. © עמוד הפייסבוק הרשמי של פאריס סן ז'רמן

 

תגובות