ליגת העל לנוער: משחקי המחזור ה-5. צילום: אורן אהרוני

ליגת העל לנוער: משחקי המחזור ה-5

אחרי פגרת הנבחרת, טוברוק תפגוש את ראשון לציון, בית"ר ירושלים תארח את עירוני קריית שמונה, מכבי חיפה תנסה לצמק את הפער ממכבי תל אביב מול הפועל והפועל פתח תקווה תנסה להשיג נקודות ראשונות בליגה מול הפועל חיפה

המחזור החמישי בליגת העל לנוער, ייצא לדרך מחר, אחרי שהסתיימה פגרת הנבחרת כמה קבוצות שניסו לנצל את הפגרה למנוחה ולהכנה מנטלית ינסו להשיג תוצאות טובות על מנת לשפר את הפתיחה העגומה. במשחק הראשון, בית"ר טוברוק מהמקום הרביעי תנסה להשיג ניצחון מול הפועל ראשון לציון אחרי שבמחזור הקודם השיגה תיקו מול קריית שמונה.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

בית"ר ירושלים שספגה את התבוסה הגדולה ביותר שלה בליגת העל לנוער בשנים האחרונות כשהפסידה 7/1 בחוץ למכבי נתניה תקווה להתאושש מההפסד הקשה מול עירוני קריית שמונה מהמקום החמישי. הפועל באר שבע תקווה להמשיך את המומנטום הטוב בליגה ולהשלים ניצחון שני ברציפות כשתפגוש את מכבי נתניה בבית.

מכבי תל אביב שפתחה את הליגה בצורה מצויינת עם ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים תקווה להמשיך ולהשאר מושלמת מול מ.ס אשדוד שתנסה להתרחק מהתחתית במשחק לא פשוט במיוחד. הפועל פתח תקווה העולה החדשה לליגת העל שעדיין לא השיגה אף לא נקודה אחת בליגת העל לנוער ונמצאת במקום האחרון בטבלה תנסה להלחם על חייה מול הפועל חיפה.

מכבי חיפה הדאבליסטית שלא השיגה את המקום הראשון בטבלה עם פתיחה של שלושה ניצחנות והפסד אחד תארח את הפועל תל אביב למשחק לא קל כאשר האדומים שנמצאים מתחת לקו האדום ינסו להשיג ניצחון ראשון העונה בליגה. במשחקים הנוספים: הפועל רמת גן תארח את מכבי פתח תקווה וסקציה נס ציונה תפגוש את הפועל רעננה

 

תגובות