נוער: מכבי תל אביב עדיין מושלמת, 3-0 לחיפה על הפועל. צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי תל אביב

נוער: מכבי תל אביב עדיין מושלמת, 3-0 לחיפה על הפועל

מכבי תל אביב שמרה על הפסגה עם 4-0 ענק, הפועל פתח תקווה השיגה ניצחון בכורה בליגת העל לנוער, מכבי חיפה התאוששה מההפסד במחזור הקודם להפועל חיפה עם 3-0 על הפועל תל אביב

המחזור ה-5 בליגת העל לנוער, יצא לדרך הבוקר (ש') במשחק המרכזי בו פגשה מכבי חיפה שהפסידה במחזור הקודם בדרבי ליריבתה העירונית הפועל את הפועל תל אביב שלא השיגה עד כה ניצחון בליגה. הירוקים, במשחק נהדר של שון וייסמן הצליחו לנצח 3-0 ולא לאבד את המקום השני עד כה.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

המשחק נפתח בצורה שקולה כאשר שתי הקבוצות הניעו כדור במרכז המגרש ולא מיהרו לייצר התקפות ואיומים על השער. בדקה ה-35' שון וייסמן ניסה לייצר מצב למכבי חיפה כאשר פרץ לרחבה אך הוכשל וקיבל בעיטת עונשין מ-11 מטרים. וייסמן לא התבלבל ונעץ את הכדור ברשת של דודי אלון וקבע 1-0. 

המחצית השנייה נפתחה והיה נראה כי הפועל תל אביב יכולה להתאושש מהפתיחה הרעה ולתת משחק טוב כאשר הצליחה לייצר כמה מצבים מסוכנים שלא צלחו. בדקה ה-80' הגיע רגע השיא של המשחק, שון וייסמן הצעיר השתלט על כדור היתל בהגנת הפועל תל אביב יצא קדימה עקף גם את שוער האדומים דודי אלון והשלים צמד אישי במהלך מרהיב שהשאיר את כולם פעורי פה. בדקה ה-90', הירוקים עשו את השלישי והאחרון כאשר יניב בריק הוציא כדור קדימה בהתקפה מתפרצת נהדרת ודייק לרשת האדומה ונתן 3-0 למכבי חיפה שמבטיח לה את המקום השני לפחות עד המחזור הבא.

במשחק נוסף מכבי תל אביב, שפתחה את העונה בצורה מצויינת עם ארבעה ניצחנות בארבעה משחקים אירחה את מ.ס אשדוד הצנועה ובמשחק בלי יותר מדי תקלות הצליחו הצהובים להביס 4/0 את הקבוצה מעיר הנמל. בדקה ה/25, הגיע השער הראשון של מכבי כשיהונתן כהן כבש שער יתרון קליל בלי הרבה מאמץ. המשחק הטוב של הצהובים המשיך כאשר בדקה ה/48', סוהיל ארמלי עשה את השני. שתי דקות לאחר מכן, השלים ארמלי צמד אישי. את תוצאת הסיום של המשחק קבע דור גלילי בדקה ה-80' עם שער רביעי נהדר.

במשחקים הנוספים: בית"ר טוברוק גברה 2/1 על הפועל ראשון לציון, בית"ר ירושלים ועירוני קריית שמונה נפרדו בתיקו מאופס בבית וגן, הפועל באר שבע הצליחה לנצח 2/1 את מכבי נתניה משערים של רז רחמים ורן רובין, הפועל פתח תקווה השיגה את הנקודות הראשונות שלה בליגת העל לנוער עם 2/0 על הפועל חיפה, הפועל רמת גן הפסידה 2/0 למכבי פתח תקווה והפועל רעננה הביסה 3/0 את סקציה נס ציונה

 

תגובות