דו"ח הצעירים של המחזור ה-4: אחרי הנבחרת, המצטיינים. צילום: עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב, ראובן שוורץ

דו"ח הצעירים של המחזור ה-4: אחרי הנבחרת, המצטיינים

דו"ח הצעירים של המחזור הרביעי בליגת העל. פגרת הנבחרת הסתיימה ואחרי פתיחת קמפיין חיובית חזרנו לליגת העל שלנו למחזור הרביעי. מי השחקן שבלט מעל כולם עם Share? ומי קיבל Like?

אין ספק שהנבחרות הצעירות מלאות בכדורגלנים מלאי כישרון ופוטנציאל לעתיד, ובשל כך גם ההישגים של נבחרת ישראל בגילאים הללו גבוהים למדי. אבל למה ההישגים של הנבחרות הצעירות גבוהים בהרבה משל הנבחרת הבוגרת? כנראה שמשהו בין לבין, מתפספס.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

אין ספק שהנבחרות הצעירות מלאות בכדורגלנים מלאי כישרון ופוטנציאל לעתיד, ובשל כך גם ההישגים של נבחרת ישראל בגילאים הללו גבוהים למדי. אבל למה ההישגים של הנבחרות הצעירות גבוהים בהרבה משל הנבחרת הבוגרת? כנראה שמשהו בין לבין, מתפספס.

Share - חנן ממן

את הקשר חנן ממן, כולכם כנראה מכירים כשחקן ותיק שעשה לא מעט. אבל, הבחור רק בן 25 וכן, הוא עשה ועושה הרבה. ביוני 2013, חנן ממן הגשים את החלום של כל כדורגלן ישראלי ויצא לאירופה כשחתם לשנתיים בוסאלנד/בוורן הבלגית. אחרי עונה אחת בבליגה בה לא הרבה לשחקן, חזר ממן לארץ וחתם לעונה בבית"ר ירושלים. מהרגע בו חתם ממן בבית"ר הוא הפך לאחד השחקנים החשובים בקבוצה וסומן כאחד מהמנהיגים החדשים של הקבוצה מהבירה. 

ביום ראשון, פגשה בית"ר ירושלים את מ.ס אשדוד למשחק מותח בסיומו נפרדו הקבוצות בתיקו 1-1. את שער היתרון במשחק, כבש ממן לזכות בית"ר בהתקפה נהדרת בה לא התבלבל מול שוער הנבחרת אופיר מרציאנו. שער הבכורה של ממן מסמן רק נקודת ציון אחת מתוך רבות שהשחקן מקווה להשיג בבית"ר.

חנן ממן. שער אחד מתוך רבים?
חנן ממן. שער אחד מתוך רבים? © ראובן שוורץ

Like - טל בן חיים

טל בן חיים, הווינגר של מכבי תל אביב שהפך לגיבור הנבחרת בשבועות האחרונים איך לא? אחד הבולטים. השחקן ממשיך עם היכולת הגבוהה והכושר הטוב שהציג בנבחרת ואמש כאשר מכבי תל אביב אירחה את מכבי חיפה ל"קלאסיקו הישראלי" בן חיים התאפיין במשחק נהדר בו יכל אפילו להוסיף כמה שערים אך העדיף לפרגן לחבריו בהתקפה.

 

בן חיים. בלתי ניתן לעצירה, וטוב שכך.
בן חיים. בלתי ניתן לעצירה, וטוב שכך. © עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי תל אביב

Comment - חאתם עבד אלחמיד

חאתם עבד אלחמיד, מגנה הצעיר בן ה-23 של מ.ס אשדוד הוא אחד הכישרונות הצעירים בליגת העל, ואולי גם יהיה אחד השחקנים הבכירים בעתיד. אלחמיד, שגדל במכבי תל אביב אך לא זכה להזדמנויות רבות עבר לשחק במ.ס אשדוד ואט אט ביסס את מעמדו בקבוצה מעיר הנמל והפך לבאנקר בהרכב של ניר קלינגר (דבר שעזר לו לקבל זימון לסגל נבחרת ישראל) אמנם אלחמיד לא לקח חלק בצמד משחקי הנבחרת מכיוון שאיבד את הכרתו בקפריסין וחזר לישראל להמשך טיפולים.

אז אחרי שהסתיימה הפגרה, כנראה שאלחמיד עדיין לא התאושש ממה שעבר עליו שבוע לפני עם הנבחרת וכשאשדוד התארחה מול בית"ר ירושלים המגן הצעיר נראה רע, איבד כדורים רבים ולא הצליח להפיק את התועלת בעמדת המגן. אנחנו מקווים שזה עניין חולף.

אלחמיד. צריך לחזור לככב
אלחמיד. צריך לחזור לככב © ראובן שוורץ

 

 

תגובות