מי הם השחקנים שיחסרו לנו בזמן הקרוב?. עמוד הפייסבוק הרשמי של ליברפול, ארסנל, פאריז סן ז'רמן

מי הם השחקנים שיחסרו לנו בזמן הקרוב?

כולנו יודעים שחלק מהכדורגל זה גם הפציעות, לצערנו בדרך כלל הן קשות. פציעות שיכולות להשבית שחקנים לשבועות, חודשים ואפילו לפעמים לעונה שלמה הן דבר שאף פעם לא מפסיק. בכתבה הבאה, נבחר כמה שחקנים שיחסרו לנו ביותר בזמן הקרוב

פציעות בכדורגל, הן דבר שאי אפשר להתעלם ממנו. בכל עונה, אנו שומעים על פציעות של השחקנים האהובים עלינו שלצערנו משביתות אותם לתקופות ארוכות, לפעמים ארוכות מאוד. לא חסרים שחקנים גדולים שנאצלו לקטוע את קריירת המשחק שלהם בעקבות פציעות. בכתבה הבאה, נבחר כמה שחקנים שיחסרו לנו בזמן הקרוב בגלל פציעות.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

דניאל סטארידג' - ליברפול 

אחד השחקנים הבולטים של ליברפול, דניאל סטארידג' שכיכב במדי המרסיסיידרס בעונה שעברה נפצע ב-30 באוגוסט בירך ונעדר לחודש וחצי, אחרי שהיה קרוב לקאמבק במגרשים, נפצע שוב. סטארידג' שכבש בעונה שעברה 25 שערים בכל המסגרות נפצע לפני יומיים באימון הקבוצה ויעדר לחודש נוסף.

סטארידג' ששיחק העונה בשלושה משחקי ליגה בלבד בהם כבש שער אחד מול סאות'המפטון ולא בישל שערים. סטארידג' צפוי להחמיץ ארבע משחקי ליגה בהם צמד משחקים מול ריאל מדריד בליגת האלופות, ומשחק קשה במיוחד מול צ'לסי בליגה. יכולת הכיבוש הגבוהה, הבישולים ובעיקר השמחה של סטארידג' על הדשא תחסר לנו אוהדי הכדורגל בכלל ולאוהדי ליברפול בפרט בתקופה הקרובה. 

סטארידג'. יצטרך לחכות עוד קצת לפני שישוב לחגוג במדי ליברפול
סטארידג'. יצטרך לחכות עוד קצת לפני שישוב לחגוג במדי ליברפול © עמוד הפייסבוק הרשמי של ליברפול

טיאגו אלקנטרה - באיירן מינכן

טיאגו אלקנטרה, שהיה לאחד הקשרים החמים בחלון ההעברות של קיץ 2013, חתם בבאיירן מינכן ונפצע בשנה שעברה פציעה שהשביתה אותו למשך חמישה חודשים דבר שגרם לאחד הכישורונות הצעירים בכדורגל העולמי ללכת קצת לאיבוד, נפצע שוב באימון הבווארים ונבדק כסובל מקרע חלקי ברצועה בברך. ככל הנראה טיאגו יחמיץ את כל העונה הנוכחית, דבר שיכול להזיק באופן רציני לכושר המשחק של הספרדי. אנחנו רק נקווה שעם הטיפול הנכון השחקן יתאושש מהר ויחזור לככב במדי באיירן מינכן.

מסוט אוזיל - ארסנל

מסוט אוזיל, שהיה לאחת ההחתמות המבטיחות של ארסנל בקיץ שעבר, וידע עליות ולא מעט מורדות בעונתו הראשונה בפרמייר ליג נפצע בשבוע שעבר בהפסד ארסנל 2-0 לצ'לסי ובתחילה דווח כי הקשר הגרמני ייעדר למשך שלושה חודשים עשוי להיעדר רק לחודש וחצי. אוזיל, שפתח את העונה בצורה לא משכנעת במיוחד כבש שער אחד ובישל אחד נוסף. בנוסף, דיווחים רבים אומרים כי אוזיל עשוי לבקש לעזוב את ארסנל בחודש ינואר הקרוב כנראה בגלל שהוא מרגיש את הירידה ביכולת שלו בתקופה האחרונה, אנחנו מקווים כי השחקן יחזור לשחק ויראה כמו בעונתו הראשונה במדי התותחנים.

אוזיל. יחזור לתקופה הטובה של תחילת דרכו בתותחנים?
אוזיל. יחזור לתקופה הטובה של תחילת דרכו בתותחנים? © עמוד הפייסבוק הרשמי של ארסנל

זלאטן איברהימוביץ' - פריז סן ז'רמן

זלאטן איברהימוביץ', חלוצה השבדי של פאריז סן ז'רמן הוא אחד השחקנים הגדולים בצרפת ובין החלוצים הטובים בעולם, נפצע לאחרונה בניצחון הליגה של פריז 2-0 על באסטיה וצפוי להיעדר מהמגרשים לחודש בעקבות קרע בשריר באיזור הצלעות. איברהימוביץ שנפצע והוחלף בדקה ה-15' של אותו המשחק אובחן מיד לאחר הירידה מכר הדשא.

זלאטו יפסיד חמישה משחקי ליגה בניהם משחק אחד בליגת האלופות, ועד שהוא יחזור? אדינסון קבאני יחורר רשתות במדי האלופה הצרפתית.

איברהימוביץ'. הפנומן השבדי ינוח קצת בבית
איברהימוביץ'. הפנומן השבדי ינוח קצת בבית © עמוד הפייסבוק הרשמי של פריז סן ז'רמן

 

תגובות