נוער: מכבי תל אביב מאבדת נקודות, חיפה מצמקת בפסגה. עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי תל אביב

נוער: מכבי תל אביב מאבדת נקודות, חיפה מצמקת בפסגה

מכבי תל אביב סגנית האלופה, מאבדת נקודות ראשונות העונה. חיפה ממשיכה במומנטום הטוב משבוע שעבר ומצמקת את הפער בפסגה, מכבי נתניה ממשיכה לנצח, הפועל חיפה ונס ציונה ממשיכות להפסיד

המחזור השישי בליגת העל לנוער, יצא לדרך היום (ש') במשחק המרכזי בין מכבי תל אביב סגנית האלופה שפתחה את העונה בצורה מצוינת עם חמישה ניצחנות רצופים לבין הפועל רעננה הצנועה שפתחה את העונה עם שלושה ניצחונות ושני הפסדים.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

בפתיחת המשחק בו מכבי תל אביב התארחה אצל רעננה, הצהובים החזיקו יותר בכדור והכתיבו את קצב המשחק בדקות הראשונות. במשך כל המחצית הראשונה הגיעו ניסיונות משני הצדדים לכבוש כאשר למרות שמכבי תל אביב מתאפרת בשחקנים מוכשרים יותר, רעננה השיבה אש ואיימה על השער של אליעד גרף מספר פעמים.

המחצית הראשונה הסתיימה כאשר שתי הקבוצות יורדות לחדר ההלבשה ללא שערים, אבל במחצית השנייה, רעננה לחצה את מכבי תל אביב ובדקה ה-60' בלבול בהגנת הצהובים הוביל את רעננה למהלך שהתחיל עם אסף פיצ'ון שהעביר כדור מדויק לשגיא דרור שלא התבלבל והעלה את המארחים ל1-0 מפתיע. 

המשחק המשיך כאשר מכבי ניסתה לחזור למשחק עם כמה מצבים אך לא הצליחה לעלות על רעננה ברמה שהגיעה למשחק רעבה לנקודות נוספות בטבלה. בדקה ה-80' הלחץ של הצהובים השתלם. מבצע נהדר של רז יצחק בשיתוף עם יהונתן כהן הוביל לשער השיוויון הנהדר. הצהובים לא ויתרו וניסו לכבוש את שער הניצחון אך לא הצליחו במשימה ואיבדו נקודות ראשונות העונה כאשר הם עדיין מובילים בפסגה עם 16 נקודות.

מכבי חיפה שהביסה במחזור הקודם 3/0 את הפועל תל אביב, רשמה השבת ניצחון שני ברציפות ובעקבות תוצאת התיקו של מכבי תל אביב, היא מצמקת את הפער במסגה לנקודה אחת. הירוקים פגשו את מ.ס אשדוד הקבוצה מעיר הנמל למשחק קל על הנייר לירוקים כאשר אשדוד מגיעה אחרי תבוסה כואבת 4/0 למכבי תל אביב במחזור הקודם.הירוקה מהכרמל ששלטה במגרש במשך כל חלקי המגרש עלתה ליתרון 1/0 בדקה ה/48' כאשר רז מאיר כבש מקרוב מבישול של עמית זנטי. השער השני איחר מעט לבוא כאשר עמוק בתוך תוספת הזמן בדקה ה/93' כאשר שון וייסמן העביר כדור נהדר למוחמד עוואד שעשה את השני.

במשחקים נוספים: בית"ר טוברוק רושמת ניצחון שני ברציפות עם 2-1 על מכבי פתח תקווה, הפועל רמת גן משיגה ניצחון חוץ 2-1 על הפועל חיפה שממשיכה להפסיד, ומכבי נתניה ממשיכה לנצח עם 3-1 על סקציה נס ציונה שממשיכה לאבד נקודות. 

תגובות