הו ברצלונה ברצלונה: מתייה נפצע, פיקה ימלא את החסר?. צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי של ברצלונה

הו ברצלונה ברצלונה: מתייה נפצע, פיקה ימלא את החסר?

ז'רמי מתייה הצרפתי נפצע וייעדר לתקופה ארוכה, עיקר הדאגה מגיעה מכיוונו של הבלם הבכיר השני ג'רארד פיקה שיצטרך לקחת מנהיגות בהגנה בייחוד בתקופה בה הוא נראה רע. האם ברצלונה מתקרבת לקריסה?

ברצלונה, שפתחה את העונה בצורה פנטסטית ואפילו עד המחזור השמיני לא ספגה שער ליגה, נמצאת במשבר. אחרי הפסד כואב לריאל מדריד בקלאסיקו, ניצחון לחוץ על אספניול והפסד ביתי 1/0 לסלטה ויגו, המכות לא מפסיקות לנחות על החבורה של לואיס אנריקה כשגם הבלם/מגן הצרפתי ז'רמי מתייה שנקנה בקיץ ב-20 מיליון אירו מולנסיה נפצע.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

ג'רארד פיקה, שבזמן האחרון נמצא בכושר הגרוע ביותר שלו מזה שנים, ייצטרך להחליף את הבלם הצרפתי ולהנהיג את חוליית ההגנה של הבלאגרונה. מתייה, שהגיע בקיץ לברצלונה ועד מהרה הפך לאחד השחקנים החשובים בקבוצה, נפצע במהלך אימון של הקבוצה ועשוי להיעדר בין שבועיים לשלושה שבועות.

מתייה. הפך במהירות לאחד השחקנים החשובים בברצלונה
מתייה. הפך במהירות לאחד השחקנים החשובים בברצלונה © עמוד הפייסבוק הרשמי של ברצלונה

בברצלונה צריכים לחשוב איך הם ישרדו את התקופה הקרובה ללא הצרפתי המצטיין כשפיקה מצליח לגרום לצרות גם מבלי לשחק, במהלך המשחק נגד אספניול פיקה הוחלף וכעבור זמן מה נתפס משחק בפלאפון. פיקה שותף בשמונה משחקים עד כה ובאף אחד מהם לא נראה טוב והוכיח שמגיע לו מקום בהרכב. השחקנים שיכול להיות שנראה במקום פיקה במרכז ההגנה לצד מסצ'ראנו הם הצעירים המבטיחים מארק ברטרה ומרטין מונטויה.

פיקה. מתעסק בהכל חוץ מכדורגל
פיקה. מתעסק בהכל חוץ מכדורגל © עמוד הפייסבוק הרשמי של ברצלונה

 

תגובות