דו"ח הצעירים של המחזור ה-8: בוזגלו המצטיין. צילום: אורן אהרוני, אבי רוקח וראובן שוורץ

דו"ח הצעירים של המחזור ה-8: בוזגלו המצטיין

דו"ח הצעירים של המחזור השמיני בליגת העל. אחרי אירועי הדרבי התל אביבי, הפועל ומכבי תל אביב התאוששו עם ניצחון. מי הבולטים של המחזור?

אין ספק שהנבחרות הצעירות מלאות בכדורגלנים מלאי כישרון ופוטנציאל לעתיד, ובשל כך גם ההישגים של נבחרת ישראל בגילאים הללו גבוהים למדי. אבל למה ההישגים של הנבחרות הצעירות גבוהים בהרבה משל הנבחרת הבוגרת? כנראה שמשהו בין לבין, מתפספס.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

כדי לראות מי מצליח לעבור את המשוכה, נביא לכם בכל שבוע את השחקנים הצעירים (עד גיל 25) שצריך לשים לב אליהם במחזור האחרון של ליגת העל בכדורגל. לשחקן המצטיין נעניק "Share", הבולט יקבל "Like", והשחקן שנצטרך להמשיך לעקוב אחריו לפני שאנחנו מדביקים לו כינויים, יקבל מאיתנו "Comment".

Share - מאור בוזגלו

אמנם מאור בוזגלו, בן 26 והיכולת הגבוהה שלו כבר לא מפתיעה אותנו בכל מחזור ומחזור, אבל מהמשחק הנהדר שלו ביום שבת מול מ.ס אשדוד אי אפשר להתעלם. בניצחון 2/1 של הפועל באר שבע על אשדוד, הקבוצה מבירת הנגב נראתה קצת מנומנת במחצית הראשונה כאשר רק במחצית השנייה ראינו תוצאות כשבוזגלו בישל את שער היתרון במשחק לשלומי ארבייטמן. שש דקות לאחר מכן כשבאר שבע לוהטת, בוזגלו כבש את השער השני במשחק שהעניק לבאר שבע את היתרון שנשמר עד לסוף המשחק בו ספגה.

 

בוזגלו ממשיך להיות נהדר
בוזגלו ממשיך להיות נהדר © צילום: אורן אהרוני

 

Like - שובל גוזלן

שובל גוזלן, חלוצה הצעיר של מכבי חיפה שמשחק כמושאל בהפועל תל אביב מככב כמעט על דרך קבע בכל מחזור ומחזור בדו"ח הצעירים שלנו ולא בחסד. גוזלן, שפתח העונה רק בארבעה משחקים בהרכב של הפועל תל אביב, מחזיק את האדומים ותורם בכל משחק מהכישרון הרב שלו. ביום ראשון האחרון, אחרי תקריות הדרבי הפועל הגיעה אולי חסרת ביטחון למשחק מול הפועל רעננה ובמשחק נהדר, גוזלן העניק את הניצחון לאדומים עם שער בדקה ה-55' אמנם בעונה הבאה גוזלן כבר לא יהיה חלק מהפועל תל אביב, אבל הפועל יכולה להתנחם בכך שהיא יכולה להשתמש בו כראוי עד לסוף העונה.

 

גוזלן, בהפועל צריכים לנצל אותו עד לתום ההשאלה
גוזלן, בהפועל צריכים לנצל אותו עד לתום ההשאלה © צילום: אבי רוקח

 

Comment - שחר הירש

שחקן צעיר נוסף שמרשים לא מעט הוא שחר הירש, חלוצה של הפועל פתח תקווה. בהפועל פתח תקווה, שבנויה העונה מלא מעט שחקנים צעירים ומושאלים מקבוצות גדולות בליגת העל, יודעים שהעונה הנוכחית היא לא טובה. הקבוצה מהמלאבס נמצאת במקום האחרון בטבלה עם שש נקודות אך אם יש דבר שיכולים ל"התהדר" בו הוא ששני הניצחונות היחידים שלה העונה, היו מפוצצים. כשהפועל פגשה את המוליכה בפסגה עירוני קריית שמונה, הקבוצה מהצפון לא התקשתה להביס את הפועל הקטנה אך שחר הירש המושאל ממכבי חיפה בלט מעל כולם אצל הפועל והצליח לכבוש שער יתרון שנתן לא מעט תקווה להפועל.

 

גם את הירש צריך לנצל עד תום עונת ההשאלה
גם את הירש צריך לנצל עד תום עונת ההשאלה © צילום: ראובן שוורץ

 

 

 

תגובות