לא ידידותי במיוחד: מסי וארגנטינה מול רונאלדו ופורטוגל. צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי של ליונל מסי ועמוד הפייסבוק הרשמי של כריסטיאנו רונאלדו

לא ידידותי במיוחד: מסי וארגנטינה מול רונאלדו ופורטוגל

הערב (21:45) שני השחקנים הגדולים בעולם ייפגשו למשחק ידידות עם הנבחרות שלהם. עד כמה המשחק הזה באמת ידידותי?

פגרת מוקדמות היורו 2016 כבר הסתיימה לה, והחל מהשבוע הבא הליגות הגדולות באירופה יחזרו לסדרן. לפני שהליגות הגדולות חוזרות, מצפה לנו הערב משחק ידידות בין נבחרת פורטוגל לנבחרת ארגנטינה שיפגיש את שני השחקנים הגדולים בעולם ליונל מסי וכריסיטאנו רונאלדו למשחק לא ידידותי במיוחד.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

בזמן שליונל מסי עסוק בכמה משימות לא פשוטות כמו לכבוש שער אחד בליגה הספרדית ולשבור סוף סוף את שיא הכיבושים בספרד או להמשיך ולכבוש שערים בליגת האלופות כדי להצליח לשבור את השיא של ראול ולנסות לברוח לרונאלדו בפסגה, מצפה לו ולנבחרת ארגנטינה מפגש טעון במיוחד מול נבחרת פורטוגל.

מסי במדי ארגנטינה, ייתן לרונאלדו ליהנות על הדשא לבד?
מסי במדי ארגנטינה, ייתן לרונאלדו ליהנות על הדשא לבד? © עמוד הפייסבוק הרשמי של ליונל מסי

בזמן שכריסטיאנו רונאלדו עסוק בלנסות ולהעפיל עם נבחרת פורטוגל ליורו 2016 בצרפת או לנסות ולכבוש עוד ועוד שערים בליגת האלופות כדי לא ללכת לאיבוד ולהגדיל את הסיכויים שלו לזכות בכדור הזהב גם השנה, מצפה לו ולנבחרת פורטוגל מפגש טעון במיוחד מול נבחרת ארגנטינה.

אז כמו שבטח הבנתם, שני הכוכבים הגדולים שלא זכו לנצל את פגרת היורו למנוחה ייפגשו ראש בראש אחד מול השני הערב במשחק ידידיות טעון במיוחד נחשו איפה? באולד טראפורד. אז אחרי שנבחרת פורטוגל הצליחה להשיג 1-0 דחוק על נבחרת ארמניה במוקדמות היורו בשישי האחרון, ואחרי שנבחרת ארגנטינה ניצחה 2-1 את נבחרת קרואטיה ביום רביעי שעבר, המשחק הערב באולד טראפורד אמור להיות בעיקר משחק בו ישותפו שחקנים מחליפים שלא זכו לדקות רבות במיוחד.

אבל מכיוון שכריסטיאנו רונאלדו חוזר לאולד טראפורד המקום בו גדל, התפתח והפך לאחד השחקנים הטובים בעולם אנחנו בטוחים שהוא יקבל דקות משחק ויעשה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב, לככב על הדשא אולי לכבוד אוהדי מנצ'סטר יונייטד שצפוים להגיע בהמוניהם לפגוש את האליל לו הם זוכרים חסד נעורים אחרי שבע שנים מושלמות. ואם כבר רונאלדו על המגרש, אז מסי לא יתן ליריב הגדול שלו להנות מהדשא לבד כאשר אנו בטוחים שמשחק גדול במיוחד מצפה לנו הערב למרות שמדובר רק במשחק ידידות.

רונאלדו במדי פורטוגל, החזרה לאולד טראפורד תעניק לו ניצחון?
רונאלדו במדי פורטוגל, החזרה לאולד טראפורד תעניק לו ניצחון? © עמוד הפייסבוק הרשמי של כריסטיאנו רונאלדו

 

תגובות