משחק אימון: צפו בניצחון מכבי חיפה 7-0 על הפועל עפולה.

משחק אימון: צפו בניצחון מכבי חיפה 7-0 על הפועל עפולה

משחק אימון בכפר גלים: הירוקים אירחו את "קבוצת הבת" מהלאומית ובמשחק נהדר גברו על חניכיו של הוכנבוים. כבשו לחיפה: אבוחצירה (3', 40'), תורג'מן (26', 35'), מיצ'ל (10'), חן עזרא (33') ודקל קינן (72')

אם רק מכבי חיפה הייתה נראית ככה בליגה הירוקים אירחו הערב (שלישי) בכפר גלים למשחק אימון את "קבוצת הבת" מהלאומית הפועל עפולה למשחק נהדר בו דרסה הירוקה מהכרמל עם שביעייה את הקבוצה הקטנה מהלאומית. אנחנו רק תוהים מה היה קורה אם חיפה הייתה נראית ככה בליגה.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

אז פגרת הנבחרת הסתיימה לה ובמכבי חיפה החלו בהכנות לקראת החזרה לליגת העל כאשר בשבת הירוקים יצאו למשחק חוץ לא פשוט מול מ.ס אשדוד. אחרי שבצורת חמשת ההפסדים הרצופים של חיפה נשברה לה מול הפועל עכו, הירוקים פגשו למשחק אימון את הפועל עפולה מהלאומית.

צפו בניצחון של מכבי חיפה על הפועל עפולה במשחק האימון באדיבות מכבי חיפה TV
 
מיצ'ל עם גליץ' לכדור
מיצ'ל עם גליץ' לכדור
פרננדס מול מיצ'ל וראיוס
פרננדס מול מיצ'ל וראיוס

 המשחק נפתח בעקיצה ראשונה של מכבי חיפה כאשר כבר בדקה השלישית של המשחק מהלך נהדר של שמעון אבוחצירה יחד עם חן עזרא הוביל לשער נפלא של החלוץ שעושה את ה/1/0. הירוקים נראו בכושר נהדר כאשר שבע דקות לאחר מכן בדקה ה/10' של המשחק מיצ'ל הקשר הספרדי של מכבי חיפה שהגיע מחטאפה הספרדית העלה את חיפה ל-2-0.

הקצב הטוב של מכבי חיפה נמשך כאשר בדקה ה-26' אלון תורג'מן השתלט על כדור והפציץ את השער של האורחת עם בעיטה מדהימה וזה 3-0 לחיפה. בדקה ה-33' הירוקים המשיכו ועקצו פעם נוספת כאשר הגיע תורו של חן עזרא לכבוש מבישול נהדר של שמעון אבוחצירה. חשבתם שפה גמרנו למחצית הראשונה? בדקה ה-35' אלון תורג'מן פרץ לרחבה של עפולה והשלים צמד אישי נהדר. חמש דקות לאחר מכן, אבוחצירה השלים גם הוא צמד כשקיבל כדור מרובן ראיוס ופשוט התעלל בהגנת הפועל עפולה.

שחקני חיפה חוגגים
שחקני חיפה חוגגים

הגראנד פינאלה של הירוקים הגיע בדקה ה-76' כאשר רוב ההרכב הראשון ישב על הספסל, מוחמד כלאיבת עם הגבהה מצוינת לראשו של קובי מויאל שכבש בנגיחה את השביעי ושלח את הפועל עפולה לבית עם דמעות.

התמונות באדיבות אתר רשמי מכבי חיפה

 

תגובות