עשר מכות יונייטד: כל הפציעות העצובות של המועדון האנגלי. צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי של מנצ'סטר יונייטד

עשר מכות יונייטד: כל הפציעות העצובות של המועדון האנגלי

מעל 30 פציעות הכו את שחקני מנצ'סטר יונייטד מאז תחילת העונה. הדבר אף הוביל את המאמן לואי ואן חאל להביא את הרופא המרשים של סאות'המפטון, במטרה לדכא את מכת הפציעות האיומה בקבוצה

הסיפור הקשה במנצ'סטר יונייטד חוזר על עצמו כל שבוע, כל פעם כשחקן חוזר מפציעה לסגל, שחקן אחר תופס את מקומו ביציע. המצב עד כדי כך גרוע, שאפשר ליצור קבוצה שלמה ברמה גבוהה מרשימת הפצועים שכוללת את דה חאה בשער, רוחו בהגנה, בלינד בקישור ופלקאו בהתקפה.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

בעוד שייתכן ונראה את דויד דה חאה במשחק מול ארסנל, לאחר שנפצע באצבעו במשחק של נבחרת ספרד, רדמאל פלקאו שהיה אמור לחזור גם הוא, נפצע שוב וייעדר שבועיים נוספים. הסיבה העיקרית לכך שפלקאו מושאל ולא נקנה על ידי יונייטד בקיץ, היא שהוא עבר פציעה קשה בעונה שעברה ובקבוצה רוצים לראות שהוא אכן מסוגל לעבור עונה בלי העדרויות משמעותיות לפני שישפכו עליו עשרות מיליוני לירות שטרלינג כדי לקנות אותו. כרגע, ביונייטד ודאי לא הכי משוכנעים.

ביונייטד עדיין לא משוכנעים אם להחתימו
ביונייטד עדיין לא משוכנעים אם להחתימו © עמוד הפייסבוק הרשמי של מנצ'סטר יונייטד

מרקוס רוחו נפצע בדרבי מול סיטי לאחר שפרק את הכתף בגלישה מסורבלת, וירד מהמגרש כשהוא באלונקה ומסכת חמצן על הפנים. עשוי לחזור בעוד כחודשיים, מה שאי אפשר לומר על האחרון ברשימה: דיילי בלינד. הקשר ההולנדי המצוין שמזכיר את הקישור האחורי של יונייטד של פעם עם רוי קין ופול סקולס, נפצע בברכו במהלך ניצחונה של נבחרת הולנד על לטביה 6-0. בתחילה אמרו שהקשר סיים את העונה, לאחר מכן דיווחו שזה לא כל כך גרוע, ובמסיבת העיתונאים לקראת המשחק באצטדיון האמירויות, דיווחה העיתונות בטעות שהמאמן ההולנדי אמר שהקשר בין ארצו, ייעדר שישה חודשים. מה שואן חאל באמת אמר הוא שבלינד לא ייעדר עד כדי שישה חודשים, מה שנתן לאוהדי יונייטד תקווה להמשך טובה יותר.

בלינד. אז לכמה זמן הוא באמת ייעדר?
בלינד. אז לכמה זמן הוא באמת ייעדר? © עמוד הפייסבוק הרשמי של מנצ'סטר יונייטד

ארסנל, יריבתה של יונייטד מזה שנים רבות, תארח את המשחק בין הקבוצות באצטדיון הביתי שלה בלונדון. בשנים האחרונות, התותחנים מתחילים את העונה בצורה מצוינת, תופסים את המקום הראשון עד ינואר, וחודש לאחר מכן מתחילים לדעוך ולסיים במקום השלישי או הרביעי. כל שנה מוצאת הקבוצה את עצמה עם מכת פציעות באמצע העונה. הסיבה היא שרוב הזמן ארסן ונגר מעלה את אותם הכוכבים שני משחקים בשבוע, וכשהוא מנסה לבצע רוטציה, הוא מגלה שהשחקנים על הספסל ואלה שבסגל המורחב, פשוט לא טובים מספיק.

העומק והאיכות של הקבוצה לא היה ממש גדול בשנים האחרונות, ולכן כאשר השחקנים הפותחים שיחקו 180 דקות בשבוע, התחילו הפציעות לקראת אמצע העונה, באזור פברואר, כשליגת האלופות חוזרת בשלבי הנוקאאוט. למנצ'סטר יונייטד אין את הבעיה הזאת. יש הרבה עומק ואיכות בקבוצה ובספסל, ובמועדון מתפארים בשחקני המילואים הצעירים שוואן חאל אוהב לקדם לקבוצה הראשונה.

ארבעה חלוצים, שלושה מהם ברמה הגבוהה ביותר, שחקני קישור טכניים ויציבים ושחקני כנף מהירים. הבעיה העיקרית היא בעמדת הבלם, כאשר כל הבלמים הבכירים לא יכלו לשחק במשחק הקודם, ורק עכשיו כריס סמולינג, הבלם הבכיר ביותר כרגע שיחגוג במשחק יום הולדת 25, חוזר מהשעיה.

שחקני יונייטד שנמצאים בספק למשחק לאחר שנפצעו במסגרת הבינלאומית עם נבחרתם הם דה חאה ובלינד כאמור, מייקל קאריק, לוק שואו ואנחל די מריה, שמכל השחקנים על המגרש, דווקא נאני פצע אותו במשחק הידידות בין ארגנטינה לפורטוגל, ודווקא באולד טראפורד, לעיני לואי ואן חאל שישב ביציע. עשרה שחקנים פצועים לא ישתתפו במשחק כמעט בוודאות, כאשר עוד שניים בספק. לרופא החדש שהביאו מסאות'המפטון באמת תהיה הרבה עבודה בשבועות הקרובים.

 

תגובות