דו"ח הצעירים של המחזור ה-9: איקנדה בלט עם שער נהדר. צילום: ראובן שוורץ, אפי שריר

דו"ח הצעירים של המחזור ה-9: איקנדה בלט עם שער נהדר

דו"ח הצעירים של המחזור העשירי בליגת העל. הרמוני איקנדה בלט מעל כולם עם שער נהדר במדי מול הפועל באר שבע, איסמעיל ריאן הצטיין במשחק הטעון בין בני סכנין לבית"ר ירושלים וקהת כיכב בניצחון הגדול של קריית שמונה על מכבי תל אביב

אין ספק שהנבחרות הצעירות מלאות בכדורגלנים מלאי כישרון ופוטנציאל לעתיד, ובשל כך גם ההישגים של נבחרת ישראל בגילאים הללו גבוהים למדי. אבל למה ההישגים של הנבחרות הצעירות גבוהים בהרבה משל הנבחרת הבוגרת? כנראה שמשהו בין לבין, מתפספס.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

כדי לראות מי מצליח לעבור את המשוכה, נביא לכם בכל שבוע את השחקנים הצעירים (עד גיל 25) שצריך לשים לב אליהם במחזור האחרון של ליגת העל בכדורגל. לשחקן המצטיין נעניק "Share", הבולט יקבל "Like", והשחקן שנצטרך להמשיך לעקוב אחריו לפני שאנחנו מדביקים לו כינויים, יקבל מאיתנו "Comment".

Share - הרמוני איקנדה

השם הרמוני איקנדה, אולי יהיה זכור לאוהדי בית"ר ירושלים בשנת 2012 כפלופ. הקשר/חלוץ/בלם שחתם בבית"ר ירושלים ב/2012 וערך שתי הופעות בלבד במדים הצהובים, עבר לליגה הלאומית וחתם בהפועל אשקלון לחצי עונה. בתום חצי העונה באשקלון, חזר איקנדה לאירופה.

בקיץ האחרון, חזר איקנדה לישראל וחתם בהפועל תל אביב בהעברה שעוררה סימני שאלה רבים לגבי תרומתו של השחקן שלא עשה הרבה בליגת העל. עם חזרתו, הפך איקנדה לבאנקר בהרכב של הפועל תל אביב ואף הציג יכולת טובה בהגנת הקבוצה. בשבת האחרונה, במשחק מטורף שבו אירחה הפועל תל אביב את הפועל באר שבע בבלומפילד, כבש איקנדה את השער הראשון של הפועל בבעיטה נהדרת מחוץ לרחבה. איקנדה בן ה-24 כבש את שערו הראשון בהפועל תל אביב העונה ואנחנו שואלים האם בקבוצה שעברה לא מעט תהפוכות בקיץ הוא ימצא נחלה?

איקנדה חוגג את שער הבכורה במדי הפועל תל אביב
איקנדה חוגג את שער הבכורה במדי הפועל תל אביב © ראובן שוורץ

Like - איסמעיל ריאן

ביום ראשון, התקיים אחד המפגשים הטעונים ביותר בכדורגל הישראלי. בני סכנין אירחה את בית"ר ירושלים. בזמן כל כך לא פשוט בישראל הקבוצה שמייצגת את המגזר הערבי בכדורגל פגשה את אחת הקבוצות שהכי נגד המגזר הערבי בכדורגל. אז אבטחה כבדה, מהומות וחילופי קללות סיכמו את המפגש אה כן, היה גם כדורגל. במשחק לא פשוט של הירושלמים, איסמעיל ריאן ניצל את ההגנה המבולבלת של בית"ר ונעץ כדור ברשת של בוריס קליימן בדקה ה/39' שגם העניקה את הניצחון לסכנין. ריאן הצעיר שמושאל העונה לבני סכנין ממכבי חיפה כבש את שער הבכורה שלו בליגת העל העונה ואנחנו מקווים לעוד רבים.

Comment - רועי קהת

מלבד המפגשים הטעונים בין קבוצות מרכז הטבלה בליגה, היה לנו במחזור האחרון מפגש פסגה. עירוני קריית שמונה המוליכה בטבלה והטוענת לכתר פגשה את מכבי תל אביב המדשדשת. במשחק נהדר של הצפונים שהתהדרו גם ביציעים מלאים עד אפס מקום, הם השיגו ניצחון 2/1 על האלופה ניצחון שעשוי לבסס את מעמדם בפסגה ואולי לעזור בהשגת אליפות נוספת. את השער הראשון כבש החלוץ רוג'רס קולה ואת השער השני שהגיע לקראת סוף המשחק כבש רועי קהת המצטיין.

קהת, שהפך כבר ללא ספק לכישרון הצעיר הגדול ביותר בארץ כיום, כבש את שערו הרביעי לעונה שסגר את המשחק הנהדר בין קריית שמונה למכבי תל אביב ממשיך להראות את היכולת הטובה שלו שבוע אחר שבוע ואנחנו רוצים לדעת מתי הכוכב הצעיר יחליט לנסות את מזלו באירופה?

קהת, יכול לנסות את מזלו באירופה
קהת, יכול לנסות את מזלו באירופה © אפי שריר

 

תגובות