ליגת העל לנוער: משחקי המחזור ה-9. צילום: אתר רשמי מכבי חיפה

ליגת העל לנוער: משחקי המחזור ה-9

מכבי חיפה תארח את בית"ר ירושלים, בית"ר טוברוק תפגוש את מ.ס אשדוד, מכבי תל אביב תקווה להתאושש מההפסד מול הפועל באר שבע והפועל ראשון לציון תארח את הפועל תל אביב שמגיעה עם שק ציפיות למפגש הלא פשוט

המחזור התשיעי בליגת העל לנוער, ייצא לדרך מחר (שבת) ואחרי שקיבלנו מספר תוצאות מפתיעות במיוחד במחזור הקודם, נקווה לקבל מחזור מרובה שערים ומפתיע לא פחות גם השבוע. במשחק המרכזי של המחזור, מכבי חיפה שהתלבשה על המקום הראשון בטבלה על חשבון מכבי תל אביב תארח את בית"ר ירושלים.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

הירושלמים מגיעים אחרי שבמחזור הקודם השיגו ניצחון ביתי חשוב ומפתיע במיוחד על מכבי תל אביב ויגיעו למשחק מול הירוקים כאנדרדוג למשחק בו יוכלו להשיג את הנקודות. מוקדם יותר, מכבי תל אביב שאיבדה את הצמרת תקווה להשיג ניצחון חשוב על הפועל באר שבע ולקוות שמכבי חיפה תאבד נקודות כדי לעלות למקום הראשון שוב.

שחקני מכבי מאוכזבים אחרי המשחק מול בית
שחקני מכבי מאוכזבים אחרי המשחק מול בית"ר © עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב

סקציה נס ציונה, תקווה להמשיך ולהתרחק מהתחתית כשתפגוש את עירוני קריית שמונה מהמקום הרביעי למשחק לא קל. הפועל תל אביב שהתפוצצה במחזור הקודם עם 7/0 על בית"ר טוברוק תצא למשחק חוץ לא פשוט מול הפועל ראשון לציון במטרה להתברג בחמישייה הראשונה בטבלה. 

במשחקים הנוספים: הפועל רעננה תארח את הפועל רמת גן, מכבי פתח תקווה תארח את הפועל חיפה, הפועל פתח תקווה תפגוש לקרב תחתית את מכבי נתניה ובית"ר טוברוק תארח את מ.ס אשדוד.

תגובות