דו"ח הצעירים של המחזור ה-10: ברק לוי בלט מעל כולם. צילום: עוז מועלם, אורן אהרוני ואלכס קולומויסקי

דו"ח הצעירים של המחזור ה-10: ברק לוי בלט מעל כולם

דו"ח הצעירים של המחזור העשירי בליגת העל. ברק לוי עם הופעה נהדרת בין קורות מכבי תל אביב הוכיח פעם נוספת למה מגיעות לו דקות רבות יותר, שחר הירש ממשיך לכבוש בשביל הפועל פתח תקווה ואיציק כהן גורם לחושבים רבים בבית"ר

אין ספק שהנבחרות הצעירות מלאות בכדורגלנים מלאי כישרון ופוטנציאל לעתיד, ובשל כך גם ההישגים של נבחרת ישראל בגילאים הללו גבוהים למדי. אבל למה ההישגים של הנבחרות הצעירות גבוהים בהרבה משל הנבחרת הבוגרת? כנראה שמשהו בין לבין, מתפספס.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

כדי לראות מי מצליח לעבור את המשוכה, נביא לכם בכל שבוע את השחקנים הצעירים (עד גיל 25) שצריך לשים לב אליהם במחזור האחרון של ליגת העל בכדורגל. לשחקן המצטיין נעניק "Share", הבולט יקבל "Like", והשחקן שנצטרך להמשיך לעקוב אחריו לפני שאנחנו מדביקים לו כינויים, יקבל מאיתנו "Comment".

Share - ברק לוי

אז אחרי שבדרך כלל שוערים לא נכנסים לדו"ח השבועי שלנו, הפעם אי אפשר שלא להכניס את שוער מכבי תל אביב ברק לוי. לוי, שמשמש כשוער שני אצל האלופה מכבי תל אביב ולא זוכה לדקות רבות מדי (חוץ מבמצבים של פציעות של השוער הראשון של מכבי חואן פאבלו), מוכיח פעם נוספת למה פאקו אייסטראן צריך לחשוב שוב מי צריך ללבוש את אפודת השוער הראשון.

לוי. אייסטראן צריך לחשוב שוב מי ראוי יותר בשער
לוי. אייסטראן צריך לחשוב שוב מי ראוי יותר בשער © מכבי תל אביב

לוי, שמר על שער נקי ב-3-0 של מכבי על הפועל חיפה במחזור האחרון ומול ההתקפה המפתיעה של הפועל חיפה, הצליח לתת תצוגות טובות בשער. ברק לוי הפך ממזמן לאהוב הקהל במכבי תל אביב ואחרי שאצל הצהובים ראו שיש לא מעט בעיות בשער עם חואן פאבלו ה"מזדקן" אולי הגיע הזמן לחשוב על רוח חדשה בין הקורות.

Like - איציק כהן

אחרי שכמות האופטימיות הגבוהה שהייתה בבית"ר ירושלים, צנחה לקרקע אמש (שני) עם ההפסד הכואב 3/2 למכבי פתח תקווה, יש עדיין במועדון הירושלמי נקודת אור קטנה, איציק כהן. כהן, שסיים בעונה הקודמת כמלך השערים של בית"ר לא ממש נספר העונה בעיני מאמן בית"ר מנחם קורצקי וכשקיבל את ההזדמנות הראשונה העונה בהרכב הפותח של בית"ר הוא הצליח להראות את מה שזרקו קוראץ' המונטנגרי לא עשה בעשרה מחזורים.

כהן. עשה אתה מה שקוראץ' לא הצליח לעשות
כהן. עשה אתה מה שקוראץ' לא הצליח לעשות © אלכס קולומויסקי

כהן הגיע להזדמנויות רבות מול השער של המלאבסים ולמרות שהחטיא לא מעט, הצליח בסופו של דבר למצוא את הרשת. במשחק כל כך רע של בית"ר שהוביל גם למשבר אמון רציני עם האוהדים, צריכים לחשוב על ההמשך ואם עד עכשיו חשבנו שהבעיה העיקרית היא בחוד, צריך לחשוב שוב ולעשות בדיקה גם בחלק ההגנתי.

Comment - שחר הירש

אם רק היה לנו עוד Like ללא ספק הוא היה מגיע לשחר הירש. אז את שחר הירש הצעיר שמשחק כמושאל בהפועל פתח תקווה ממכבי חיפה, אנחנו מכירים כבר אחרי שהצטיין וקיבל מקום בדו"ח הצעירים. אחרי ששחר הירש נכנס לדו"ח בהופעה טובה מול קריית שמונה במחזור השמיני, הוא נעלם לנו במחזור התשיעי וחזר בגדול כאן במחזור העשירי.

הפועל פתח תקווה שפתחה את העונה שלה בצורה איומה מצליחה להתאושש מעט והצליחה לקפץ קצת מעל לקו האדום הרבה בזכות הירש. במשחק טוב של פתח תקווה ביום שבת מול בני סכנין, היא הצליחה לנצח 2-1 כאשר השער הראשון היה גול עצמי של סכנין והשני הגיע כמובן מפעולה נהדרת של הירש. לנו כבר אין מה לומר על החלוץ הצעיר שממשיך לעשות עבודה נהדרת בכל שבוע ושבוע ואנחנו שואלים האם בעונה הבאה בחיפה הבנויה החלוץ ישתלב בהרכב?

הירש. ישתלב בחיפה?
הירש. ישתלב בחיפה? © אורן אהרוני
תגובות