נוער: מכבי תל אביב התפוצצה עם 8-0, חיפה עדיין בפסגה. צילום: אתר רשמי מכבי תל אביב

נוער: מכבי תל אביב התפוצצה עם 8-0, חיפה עדיין בפסגה

ליגת העל לנוער: מכבי תל אביב רשמה ניצחון ענק על סקציה נס ציונה, מכבי חיפה שמרה על הפסגה כשהביסה את הפועל באר שבע, בית"ר ירושלים חזרה לנצח והפועל תל אביב לא הצליחה לשמור על רצף התוצאות הטובות

המחזור העשירי בליגת העל לנוער, יצא לדרך הבוקר (ש') כשבמשחק המרכזי של המחזור פגשה המוליכה והדאבליסטית מכבי חיפה את הקבוצה מבירת הנגב הפועל באר שבע. בתום משחק מצוין של הירוקים הם השיגו עוד שלוש נקודות ושמרו על הפסגה.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

אז את המחצית הראשונה, פתחה מכבי חיפה בצורה ובקצב טוב ושלטה ברוב חלקי המגרש ואף הגיעה לכמה מצבים מסוכנים אך זה לא הספיק לה להשיג את היתרון בחצי הראשון. גם במחצית השנייה מכבי חיפה נראתה טוב אך הרבתה להחמיץ עד שבדקה ה-67' רז מאיר הגביה כדור נהדר לכיוונו של עיאד חבשי (שזוכה לקרדיט רב בסגל הבוגר של מכבי חיפה) וחבשי הצעיר נגח את הכדור לשער והעלה את הירוקים ל-1-0.

אם הירוקים חשבו שהם יסתפקו בשער אחד כדי לנצח את המשחק מכיוון שאין הרבה זמן הם טעו לטובה. בדקה ה-74' מכבי חיפה עלתה ל-2-0. מוחמד עוואד בפעולה נהדרת עקף את שוער באר שבע ונעץ את השני ברשת. בדקה ה-86' חיפה כבר עשתה את השלישי. פארס מרגיה הצעיר כבש את שער הבכורה שלו בקבוצת הנוער כשנגח כדור לרשת של רז רחמים. שלוש דקות לאחר מכן, הגיע הרביעי והאחרון. וואליד דרוויש שעלה כמחליף לא ספר את הגנת באר שבע וכבש בקלילות את השער שמעניק ניצחון ענק לחיפה. 

ה-תוצאה הענקית של המחזור העשירי מגיעה ממכבי תל אביב. מכבי שאיבדה במחזורים האחרונים את המקום הראשון למכבי חיפה, ממשיכה לנצח בכל שבוע בתקווה לראות את חיפה מפסידה ולהתלבש בשנית על המקום הראשון רשמה ניצחון ענק 8/0 על סקציה נס ציונה האומללה. כוכב המשחק היה יהונתן כהן, שכבש רביעייה ענקית אליו הצטרפו שקד אזולאי, מאוויס צ'יבוטה, מתן חוזז ועומרי הרמתי שזכו לקחת חלק בניצחון המטורף הזה ובתבוסה הענקית של נס ציונה.

יהונתן כהן חוגג רביעיה
יהונתן כהן חוגג רביעיה © אתר רשמי מכבי תל אביב

במשחקים הנוספים: תוצאה עצובה נוספת מהמחזור העשירי הגיעה מהמפגש בין הפועל תל אביב שאירחה את מכבי פתח תקווה. הפועל תל אביב שהייתה עם רצף נהדר של ארבעה ניצחונות בליגת העל לנוער הופתעה כשספגה 1/0 ממכבי פתח תקווה ורשמה את ההפסד הרביעי שלה העונה. בית"ר ירושלים הצליחה להתאושש מההפסד למכבי חיפה במחזור הקודם כשניצחה 2/1 את הפועל פתח תקווה משערים של אבישי כהן ואור זהבי. עירוני קריית שמונה והפועל חיפה נפרדו בתיקו 1/1 ומ.ס אשדוד הביסה את הפועל ראשון לציון

 

תגובות