אדידס משיקה נעליים חדשות למסי ה-MIROSAR10 . צילום: יחסי ציבור

אדידס משיקה נעליים חדשות למסי ה-MIROSAR10

ליונל מסי, מלך השערים בכל הזמנים בליגה הספרדית, מלך השערים בליגת האלופות ואחד הכוכבים הגדולים בעולם, משיק נעל חדשה יחד עם אדידס. מה הסיפור המרתק מאחורי הנעל החדשה?

אחרי שליונל מסי, שבר כל שיא אפשרי בכדורגל (חוץ מזכייה בגביע העולם) כשהוכתר למלך השערים בכל הזמנים של הליגה הספרדית, ושבר את שיא השערים בליגת האלופות, הוא מתרכז כרגע בהצלחת ברצלונה בליגה ובאירופה במטרה להוביל את הבלאגרונה לעונה חזקה עם תארים.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

מסי שמשמש כפרזנטור של חברת ההלבשה וההנעלה אדידס, כבר זכה ללא מעט נעליים חדשות בעבור אירועים מיוחדים בקריירה שלו ואף קיבל נעל מעוצבת ליום הולדתו ה-27. חברת הענק משיקה בימים אלה נעל חדשה ומיוחדת בעבור הכוכב ה-"MIROSAR10".

ה-MIROSAR10 החדשות של מסי
ה-MIROSAR10 החדשות של מסי © יחסי ציבור

פירוש השם המיוחד של הנעל הוא "רוסאריו שלי" רוסאריו, אחת הערים הגדולות בארגנטינה היא העיר בה גדל מסי כבש את שעריו הראשונים והחל את דרכו בכדורגל בדרך להפוך לשחקן הגדול בעולם. הנעל החדשה של מסי שתציג בדרך הטובה ביותר את ילדותו ותחילת דרכו כוללת הדפס מיוחד במדרסי הנעל של מפת רוסאריו עם מגרש בבסיס צבאי נטוש בו נהג מסי לשחק כילד.

האיור של מסי בילדותו
האיור של מסי בילדותו © יחסי ציבור

בנוסף, באדידס החלו בקמפיין מיוחד המאפשר לכל ילד המזמין את הנעל להעלות את מפת עיר ילדותו למקם את המגרש השכונתי ולהדפיס את המדרס האישי והמיוחד. רוצים להזמין נעל עם הדפס מיוחד שלכם? לחצו כאן!

כל אחד יכול לבחור את ההדפס הרצוי שלו
כל אחד יכול לבחור את ההדפס הרצוי שלו © צילום מסך מהאתר
תגובות