נוער: חיפה ומכבי ת"א מפסידות, בית"ר עולה למקום ה-4. צילום: אתר רשמי מכבי תל אביב

נוער: חיפה ומכבי ת"א מפסידות, בית"ר עולה למקום ה-4

ליגת העל לנוער: האלופה מכבי חיפה הופתעה מול נס ציונה הקטנה ורשמה הפסד שני העונה. מכבי תל אביב ספגה 3-1 אצל עירוני קריית שמונה. בית"ר ירושלים הצליחה להעפיל למקום הרביעי והפועל ראשון לציון ממשיכה לנסות ולהתרחק מהתחתית

המחזור האחד עשר בליגת העל לנוער יצא לדרך הבוקר (ש') ומשבוע לשבוע אנחנו מקבלים תוצאות מפתיעות יותר בליגת העתיד של הכדורגל הישראלי. אחרי שבמחזור הקודם התברכנו בשערים רבים, במחזור האחרון זכינו לתוצאות מפתיעות במיוחד בדמות הפסדים של שתי הקבוצות החזקות בליגה, מכבי חיפה ומכבי תל אביב.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

במשחק המרכזי של המחזור, פגשה מכבי תל אביב סגנית האלופה את עירוני קריית שמונה המדשדשת בליגת העל לנוער. עם פתיחת משחק חזק מאוד של הקבוצה הצפונית במכבי תל אביב לא הסתדרו בצורה נכונה על המגרש וכבר בדקה ה/27' אוז'קו אוגו הניגרי של קריית שמונה ניצל טעות בהגנת הצהובים וכבש את הראשון.

במכבי תל אביב לא התרגשו יותר מדי מהספיגה המוקדמת אך ככל שהדקות עברו וכבר הגענו למחצית השנייה הצהובים התחילו להלחץ וחיפשו את שער השיווין. בדקה ה-69' יהונתן כהן המוכשר ניצל בעיטה חופשית נהדרת וכבש את שער השיוויון כשלאלירן גבאי לא היה שום סיכוי. במכבי תל אביב כבר חשבו שהם יוכלו לצאת מהמשחק הזה עם תיקו אם לא יצליחו לכבוש את השני אבל לקריית שמונה היו תכניות אחרות. טעות נוספת של מכבי תל אביב בהגנה נוצלה שוב על ידי אוגו שכבש את השני שלו בדקה ה-77'. בדקה ה-82', האורחים חגגו בצורה מושלמת. כארם ארשיד שבישל את השער השני הצליח לבשל גם את השלישי ומי היה שם? לא אחר מאשר אוז'קו אוגו שנעץ את השלישי ברשת וסיים משחק נהדר שלו בפרט ושל קריית שמונה בכלל.

למרות שבית"ר ירושלים לא מושלמת היא מצליחה להשיג תוצאות לא רעות בכלל. במפגש לא פשוט של הקבוצה מהבירה מול הפועל רמת גן, הצליחו לגבור הצהובים/שחורים 2/1 על רמת גן. בדקה ה/28' אבישי כהן המצטיין כבש את הראשון, ולקראת סיום המשחק כשהתוצאה הייתה 1/1 בר שלום הצעיר כבש את השער השני שמעניק לבית"ר ניצחון ואת המקום הרביעי לשבוע הקרוב. 

במשחקים הנוספים: אז אם חשבתם שזכינו להפסד אחד מפתיע במחזור המשוגע הזה טעיתם. מכבי חיפה המוליכה והאלופה, קטעה רצף של שישה ניצחונות רצופים כשהופתעה בבית שלה מול סקציה נס ציונה שניצחה 1/0 משער של דין אומדקר. בדרבי של נתניה, מכבי נתניה הצליחה לנצח את בית"ר טוברוק במשחק לא פשוט בכלל 3/2. הפועל ראשון לציון גברה 1/0 על הפועל רעננה והפועל באר שבע ניצחה 3/0 את הפועל פתח תקווה

תגובות