משחק עונה בליגת העל לנוער: מכבי ת"א ניצחה את חיפה. צילום: אתר רשמי מכבי תל אביב

משחק עונה בליגת העל לנוער: מכבי ת"א ניצחה את חיפה

ליגת העל לנוער: במשחק העונה בליגה מכבי תל אביב גברה 2-1 על מכבי חיפה ועלתה למקום הראשון, עירוני קריית שמונה ניצחה 3-0 את הפועל תל אביב, בית"ר ירושלים נפרדה מטוברוק בתיקו וירדה למקום החמישי ומכבי נתניה ניצחה את ראשון לציון

המחזור ה-12 בליגת העל לנוער, שייצא לדרך הבוקר (ש') סיפק לנו את משחק העונה בליגת העל לנוער שהפגיש את מכבי חיפה מהמקום הראשון מול מכבי תל אביב מהמקום השני. החיפאים שחתומים על שתי אליפויות רצופות ועל שמירת המקום הראשון בטבלה למשך ארבעה מחזורים, איבדו את המקום הראשון בתום משחק מותח במיוחד.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

עם פתיחת המשחק לעיני כמה עשרות צופים בקריית שלום, שתי הקבוצות ניסו כל אחת לגנוב את השער הראשון בחלקים הראשונים של המשחק ובמחצית שוות כוחות ירדו הקבוצות לחדר ההלבשה בתיקו מאופס. גם במחצית השנייה השערים איחרו להגיע ורק בדקה ה-75' התקפה של מכבי תל אביב סוף סוף צלחה. מהלך שהתחיל אצל סוהיל ארמלי, הסתיים אצל מאוויס צ'יבוטה הצעיר שהקפיץ בקלילות מול טל בומשטיין וקבע את ה-1-0 למכבי תל אביב.

שחקני הקבוצות מתכוננים לעלייה לכר הדשא
שחקני הקבוצות מתכוננים לעלייה לכר הדשא © אתר רשמי מכבי תל אביב

בתוך תוספת הזמן, מכבי חיפה כנראה כבר השלימה עם ההפסד כשבדקה ה-91' אעיד חבשי הצעיר והמוכשר הכשיל בחוסר אחראיות את מתן חוזז ברחבה וספג כרטיס אדום ישיר. השופט לא היסס שרק לפנדל אותו בעט חוזז שהוכשל והעלה את מכבי תל אביב ל-2-0.

אם חשבתם שהמשחק נגמר אז טעיתם. בתוספת זמן של 5 דקות, זכינו לראות את כל האירועים שלא קיבלנו ב-90 הדקות של המשחק. שון וייסמן המוכשר השתלט על כדור ברחבת הצהובים העביר אותו לרז מאיר שלא התבלל וכבש את שער הניחומים של מכבי חיפה שמאבדת את המקום הראשון במשחק העונה. 

במשחקים הנוספים:

עירוני קריית שמונה המשיכה במומנטום הטוב שלה מהשבוע שעבר, ואחרי שגברה על מכבי תל אביב, הצליחו הצפוניים לגבור על היריבה העירונית של מכבי, הפועל. במשחק נהדר קריית שמונה הביסה 3/0 את הפועל תל אביב הצונחת משערים של כארם ארשיד (צמד) שממשיך להפגיז בכל שבוע, ושער נוסף של הוגו צ'וקומה. 

בית"ר ירושלים שהצליחה לעלות למקום הרביעי במחזור הקודם, ירדה למקום החמישי בעקבות תיקו 2/2 מאכזב מול בית"ר טוברוק. דקל כהן ואבישי כהן כבשו לזכות הקבוצה מהבירה. מ.ס אשדוד הצליחה לגבור על הפועל חיפה 2/1, שהשיגה יתרון מוקדם על הקבוצה מעיר הנמל. מכבי נתניה המשיכה בדרכה אל עבר הפסגה עם 2/1 על הפועל ראשון לציון. וסקציה נס ציונה שאירחה את הפועל פתח תקווה סחטה נקודה שמשאירה אותה מקום אחד מעל הקו האדום של הטבלה.

תגובות