הופעת בכורה: תרסיס ספריי הקצף מגיע לישראל. צילום: טאמבלר

הופעת בכורה: תרסיס ספריי הקצף מגיע לישראל

תרסיס ספריי הקצף שכיכב במונדיאל 2014 בברזיל וסייע לשופטים בסימון בעיטות חופשיות, הזזה של בועט הכדור קדימה והתקדמות שחקנים לפני ביצוע בעיטה מגיע לישראל. אלון יפת יהיה השופט הראשון שינסה אותו

זוכרים את תרסיס ספריי הקצף? כן, אותו תרסיס שעשה באזז מטורף בעולם כשנכנס לשימוש במונדיאל 2014 שנערך בברזיל, מגיע לישראל.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

היתרונות הבולטים של התרסיס שעזר רבות לשופטי המשחקים במונדיאל האחרון הוא, מניעת ויכוחים של שחקנים עם צוות השיפוט על נקודות בהם נשרקו בעיטות חופשיות ועבירות כאלו ואחרות. התקדמות שחקנים לפני ביצוע בעיטה חופשית ממספר הצעדים הנתון הזזה של הכדור על ידי הבועט על מנת לקרבו לשער ועוד. 

התרסיס, שהוכיח את שימושו היעיל במשחקי גביע העולם, ליגת האלופות, הליגה האירופית וגם בכמה מהליגות הגדולות של אירופה הובא מארגנטניה ומנהלת הליגות, ההתאחדות לכדורגל ואיגוד השופטים רכשו כ-1,000 מיכלים שישמשו את העונה הקרובה בליגת העל ובליגה הלאומית.

הופעת הבכורה של תרסיס ספריי הקצף תהיה מחר (שני) במשחקה של בית"ר ירושלים שתארח באצטדיון טדי את הפועל באר שבע, והחל ממשחק זה, יבוצע השימוש בתרסיס בכל המשחקים בעונה הקרובה. השופט הראשון שייזכה לנסות את התרסיס הוא אלון יפת שישפוט את המשחק בטדי וכבר ניסה את הספריי בעבר במשחקים בינלאומיים אותם שפט.

תגובות