טורניר לזכר רן ברוך נגד אלימות: מי ניצח?. צילום: שנהב דעבול

טורניר לזכר רן ברוך נגד אלימות: מי ניצח?

שמונה קבוצות השתתפו היום (ג') בטורניר מיוחד לזכרו של רן ברוך, בוגר מחלקת הנוער של מכבי הרצליה ושחקן בקבוצה, שנרצח לפני 13 שנים, במטרה להזכיר שהאלימות היא לא חלק מהספורט

שעת בוקר מוקדמת. עשרות שחקני כדורגל כבר מתחילים בחימום לקראת יום ארוך של טורניר מיוחד נגד אלימות. בטורניר השתתפו מכבי הרצליה, מכבי נתניה, הכח עמידר רמת גן, הפועל רעננה ונבחרת ישראל. הטורניר המיוחד נגד אלימות הוא טורניר לזכרו של רן ברוך ז"ל שחקן מחלקת הנוער של מכבי חיפה שנרצח לפני 13 שנים.

עוד במדור הספורט של פרוגי: 

רן ברוך, היה בדרכו לחבר ביחד עם חברה שלו, כאשר הגיח רעול פנים וירה בו 3 יריות מטווח קצר. ברוך היה שחקן במחלקת הנוער של מכבי הרצלייה, שבדיוק התחיל את דרכו בקבוצה הבוגרת של המועדון. הטורניר, מתקיים מאז בכל שנה, כדי להזכיר שבניגוד לאלימות שרצחה את רן, הספורט צריך להיות טהור ונקי מעימותים מסוג זה. 

© פייסבוק עיריית הרצלייה
© דורית דעבול

בטורניר השתתפו הקבוצות בגילאי נערים ב', והקבוצות חולקו הקבוצות לשני בתים. בבית א' שיחקו מכבי הרצליה, הפועל פתח תקווה, מכבי נתניה ורמת השרון. בבית ב' השתתפו הקבוצות הכח רמת גן, הפועל רעננה, בית״ר טובורק ונבחרת ישראל של שנתון זה. בכל בית נערכו משחקים בין כל הקבוצות, כשהקבוצה שסיימה בראשות הבית עלתה למשחק הגמר. כל משחק כלל שתי מחציות, כשכל מחצית בת 20 דקות.

© דורית דעבול
© דורית דעבול

את בית א' סיימה ראשונה מכבי נתניה, ואילו את בית ב׳ סיימה באופן לא מפתיע, נבחרת ישראל בראש. שתי הקבוצות נפגשו במשחק הגמר בו ניצחה נבחרת ישראל 6-0.

נחברת ישראל, מנצחת הטורניר © שנהב דעבול
תגובות