ליגת העל לנוער: משחקי המחזור ה-13: חיפה תנסה לשוב לפסגה. צילום: אתר רשמי מכבי חיפה

ליגת העל לנוער: משחקי המחזור ה-13: חיפה תנסה לשוב לפסגה

מכבי חיפה תארח את עירוני קריית שמונה בקצף. מכבי תל אביב תתארח אצל הפועל פתח תקווה במטרה לשמור על המקום הראשון, בית"ר ירושלים תנסה לחזור למקום הרביעי מול ראשון לציון והפועל תל אביב תנסה לגנוב נקודות מאשדוד

המחזור ה-13 בליגת העל לנוער, ייפתח מחר (ש') ואחרי מחזור סוער בו הצליחה מכבי תל אביב להשתלט על הפסגה עם ניצחון גדול על מכבי חיפה, המשחקים של שתי הגדולות יהיו חשובים ומשמעותיים מאוד.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

מכבי חיפה תקווה להתאושש מההפסד הכואב 2-1 למכבי תל אביב במחזור הקודם כשתארח במשחק המרכזי של המחזור, את עירוני קריית שמונה. קריית שמונה שמגיעה אחרי תקופה טובה מאוד בה הצליחה להתברג במקום השלישי בטבלה ולרשום שני ניצחונות רצופים, תלחם קשה בשביל להשיג את הניצחון השלישי ברציפות שיקרב אותה עוד קצת אל חיפה. 

הירוקים יחזרו לחגוג?
הירוקים יחזרו לחגוג? © אתר רשמי מכבי חיפה

מכבי תל אביב, מוליכת הטבלה נכון לעכשיו, נמצאת בפער נקודה אחת מהיריבה הירוקה. הצהובים ייצאו למשחק חוץ מול הפועל פתח תקווה האחרונה בטבלה למשחק קל על הנייר, אבל אנחנו כבר הספקנו לראות שמכבי תל אביב יכולה לפשל מול הקבוצות הקטנות שנראות פחות מסוכנות. בית"ר טוברוק, תקווה למעידה של קריית שמונה שממוקמת מעליה בטבלה, ולהשיג ניצחון על הפועל באר שבע שתגיע לאצטדיון הביתי של הקבוצה מעיר היהלומים. 

הפועל תל אביב, שצנחה לאחרונה בטבלת ליגת העל לנוער אחרי כמה תוצאות מאכזבות ולא מספקות, תקווה לחזור למסלול הניצחנות כשתארח את מ.ס אשדוד בוולפסון. הקבוצה מעיר הנמל מגיעה למפגש כשהיא במקום העשירי בטבלה כשנקודה אחת מפרידה בינה לבין הקו האדום. בית"ר ירושלים, שהחלה להתייצב בטבלה ונמצאת כרגע במקום החמישי, תצא למשחק חוץ מול הפועל ראשון לציון. ראשון לציון, חייבת להשיג ניצחון שעשוי להוציא אותה מהקו האדום.

במשחקים הנוספים:

הפועל רמת גן תארח את סקציה נס ציונה לקרב תחתית כשלשתי הקבוצות אותו מספר נקודות. הפועל חיפה תארח את הפועל רעננה שנמצאת יחד עם נס ציונה, רמת גן וחיפה עם 13 נקודות בטבלה. מכבי פתח תקווה מהמקום התשיעי תארח את מכבי נתניה השביעית בטבלה.

תגובות