Boxing Day: כל תוצאות מחזור הכריסמס בפרמייר ליג. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

Boxing Day: כל תוצאות מחזור הכריסמס בפרמייר ליג

חג המולד באנגליה: משחקי מחזור הכריסמס המשוגעים של הפרמייר ליג ייצאו לדרך עם ניצחונות של שלושת המובילות. מי הפתיעה? ומי השיגה את הניצחון המיוחל בליגה?

מחזור חג המולד בפרמייר ליג יצא לדרך בצהריי יום שישי והסתיים בדקות אלה כשכמו בכל מחזור חג מולד שמגיע לפרמייר ליג, גם הפעם, זכינו לתוצאות נהדרות במשחקים להם אוהדי הכדורגל מצפים בכל שנה.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

צ'לסי - ווסטהאם יונייטד

המפגש הראשון במחזור חג המולד של עונת 2014/15 היה המשחק בין צ'לסי לווסטהאם יונייטד. הבלוז שאירחו את הפטישים כשהם מגיעים למשחק אחרי עוד שבוע בפסגה, ידעו שהם חייבים להשיג ניצחון כדי למנוע מסיטי הבוערת מתחתיה לצמצם את הפערים בטבלה. 

במשחק חד של הכחולים (כמעט כמו בכל משחק העונה) הם הצליחו להשיג ניצחון 2-0 על ווסטהאם כשבדקה ה-31' הבלם הוותיק ג'ון טרי כבש את השער הראשון מבישול של דייגו קוסטה, ובדקה ה/62' קוסטה כבש בעצמו את השער השני שמעניק ניצחון לצ'לסי שתגיע בראש שקט יחסית למשחק הקשה מול סאות'המפטון כבר ביום ראשון.

בצ'לסי יגיעו למשחק מול סאות'המפטון בראש שקט
בצ'לסי יגיעו למשחק מול סאות'המפטון בראש שקט © עמוד הפייסבוק הרשמי של צ'לסי

ליברפול - ברנלי

התקופה הרעה שעוברת על ליברפול של ברנדן רודג'רס עדיין לא חלפה לה באופן ממשי. למרות ניצחון על בורנמות' בגביע הליגה, ולמרות תיקו דחוק מול ארסנל במשחק מטורף בו ניצלו המרסיסיידרז מהפסד בדקות האחרונות של המשחק, הניצחון הכל כך מיוחל שהאדומים השיגו במחזור ה-Boxing Day לא ממש יספק את המועדון.

ברנלי הקטנה מתחתית הפרמייר ליג אירחה את ליברפול שהגיעה למשחק שוב כשמריו באלוטלי יושב על הספסל שלה, ובברנלי כבר ככל הנראה התכוננו לספוג כמות שערים שתשתיק לא מעט אנשים שיצאו נגד ליברפול ונגד המאמן שלה. אבל לא כך היה. במשחק לא מבריק מיוחד של ליברפול, היא הצליחה לגנוב שער אחד בדקה ה/62' אותו כבש ראהים סטרלינג, השחקן היציב היחיד נכון להיום בהרכב של ליברפול. האדומים יודעים שהניצחון הקטן שהשיגו בקושי מול קבוצת תחתית לא יספיק מול סוונסי ביום שני.

בליברפול יודעים שהניצחון לא יספיק מול סוונסי
בליברפול יודעים שהניצחון לא יספיק מול סוונסי © עמוד הפייסבוק הרשמי של ליברפול

סאות'המפטון - קריסטל פאלאס

אחרי שסאות'המפטון פתחה עונה נהדרת בה שמרה על המקום השלישי בטבלה במשך כמה מחזורים, היא ספגה ארבעה הפסדים רצופים שדרדרו אותה למרכז הטבלה. הסיינטס הצליחו להתאושש מהתוצאות הרעות שלהם רק במחזור הקודם בו השיגו ניצחון 3/0 עם הרבה מזל על אברטון. היום, כשהסיינטס פגשו את קריסטל פאלאס הם ידעו שכל תוצאה מלבד ניצחון תהווה כישלון גדול עבורם. במשחק חזק הצליחה סאות'המפטון לנצח את הנשרים 3/1 משערים של סאדיו מאנה הסנגלי, ראיין ברטנרד וטובי אלדרוירלד הבלגי.

סאות'המפטון מתחילה במסע חזרה לפסגה?
סאות'המפטון מתחילה במסע חזרה לפסגה? © עמוד הפייסבוק הרשמי של סאות'המפטון

טוטנהאם הוטספר - לסטר סיטי

בצורה ממש לא מפתיעה, לסטר סיטי שעלתה העונה לליגה הראשונה אחרי שסיימה כאלופת הצ'מפיונשיפ, נמצאת במקום האחרון בטבלה. השועלים שהשיגו שני ניצחונות בלבד העונה בפרמייר ליג לא ממש מהווים איום על אף קבוצה בפרמייר ליג העונה כך שהניצחון של טוטנהאם הוטספר שהתארחה היום באצטדיון הקינג פאוור לא ממש מפתיע.

טוטנהאם שחיברה במחזורים האחרונים שלושה ניצחונות רצופים, הגיעה למשחק מול לסטר מלאת ביטחון ובמשחק חזק של התרנגולים בו הם עלו ליתרון כבר בדקה הראשונה של המשחק משער של הארי קיין. שער השיווין של לאונרדו אוז'ואה הארגנטינאי לא החזיק הרבה זמן כשבדקה ה-72' כריסטיאן אריקסן הדני כבש את השער השני שמעניק ניצחון חשוב לטוטנהאם.

ניצחון חשוב לספרס לפני המשחק הגדול מול יונייטד
ניצחון חשוב לספרס לפני המשחק הגדול מול יונייטד © עמוד הפייסבוק הרשמי של טוטנהאם הוטספר

מנצ'סטר יונייטד - ניוקסאל יונייטד

היום אפשר לומר בפה מלא, מנצ'סטר יונייטד חזרה לעצמה. השדים האדומים שהחזירו את המחץ הביתי לאולד טראפורד אירחו את ניוקאסל יונייטד שנמצאת גם היא בתקופה טובה יחסית (למרות הפסד לסנדרלנד בדרבי) והצליחו להביס את המגפייז במשחק התקפי מושלם של חבורתו של ואן חאל. 

השער הראשון של האדומים הגיע בדקה ה-23', כשרדמאל פלקאו פרץ לרחבה והעביר כדור נהדר לקפטן ווין רוני שכבש בקלילות מול אלנוויק. השער השני לא איחר לבוא כשבדקה ה/36' שוב זה היה רוני שקיבל כדור מחואן מאטה והפציץ מקרוב והעלה את יונייטד ל/2/0 מושלם. המשחק ההתקפי הנהדר של השדים נמשך כשבדקה ה/53' ווין רוני הגביה כדור לרחבה ומצא את רובין ואן פרסי שנגח לפינה הימנית של השער וקבע 3/0 אדום. בדקה ה/87' ניוקאסל כבשה שער ניחומים מפנדל של פאפיס סיסה.

רוני ופלקאו חוגגים. מנצ'סטר יונייטד חזרה לעצמה
רוני ופלקאו חוגגים. מנצ'סטר יונייטד חזרה לעצמה © עמוד הפייסבוק הרשמי של מנצ'סטר יונייטד

מנצ'סטר סיטי - ווסט ברומיץ'

מנצ'סטר סיטי, כבר מזמן לא היריבה המרה של יונייטד העונה. למרות היריבות העירונית בין שתי האימפריות, הקבוצה שבאמת חוששת מהתכולים היא צ'לסי. בכל שבוע, סיטי משיגה ניצחונות שמכניסים את צ'לסי ללחץ בפסגה. גם הפעם, במשחק גדול של הסיטיזנס הם השיגו ניצחו נהדר על ווסט ברומיץ' הקטנה כשכבר בדקה השמינית של המשחק פרננדו כבש את השער הראשון. חמש דקות לאחר מכן, יא יא טורה כבש את השער השני ו/21 דקות לאחר מכן בדקה ה/34', דויד סילבה כבש את השער השלישי. שער של בראון איידה בדקה ה-87' לא מנע את ההשפלה של הבאגיס.

מנצ'סטר סיטי לא תוותר כל כך מהר לצ'לסי
מנצ'סטר סיטי לא תוותר כל כך מהר לצ'לסי © עמוד הפייסבוק הרשמי של מנצ'סטר סיטי

ארסנל - קווינס פארק ריינג'רס

ארסנל המתאוששת שאיבדה ניצחון מול ליברפול במחזור הקודם, פגשה את אחת הקבוצות החלשות והמאכזבות ביותר של אנגליה העונה. קווינס פארק ריינג'רס העולה החדשה התחזקה לא מעט בקיץ ועדיין לא מצליחה לצאת מהתחתית כשבמאזנה רק חמישה ניצחונות ואחד עשרה הפסדים. 

ארסנל שהגיע למשחק בהרכב חסר מאוד הצליחה לנצח את ק.פ.ר החלשה 2-1 כשבפתיחת המשחק אלכסיס סאנצ'ס הכוכב הגדול של התותחנים החטיא פנדל אך כיפר על ההחטאה העצובה בשער בדקה ה-37'. בדקה ה-65' הגיע השני של ארסנל כשתומאס רוזיצ'קי כבש גם הוא ובדקה ה-79' ק.פ.ר זכתה בפנדל וצ'רלי אוסטין לא התבלבל מול שצ'סני הפולני וכבש שער ניחומים.

למרות משחק בסגל חסר, גם התותחנים השיגו ניצחון
למרות משחק בסגל חסר, גם התותחנים השיגו ניצחון © עמוד הפייסבוק הרשמי של ארסנל

 

במשחקים הנוספים:

סטוק סיטי הפתיעה את אברטון עם 1-0

האל סיטי הביסה 3-1 את סנדרלנד

סוונסי סיטי גברה 1-0 על אסטון וילה

תגובות