ליגת העל לנוער: מכבי שמרה על הפסגה, חיפה במשבר. צילום: אתר רשמי מכבי תל אביב

ליגת העל לנוער: מכבי שמרה על הפסגה, חיפה במשבר

ליגת העל לנוער: מכבי תל אביב הצליחה לשמור על המקום הראשון במשחק נהדר מול הפועל פתח תקווה, עירוני קריית שמונה צמצמה את הפער מחיפה שנכנסה למשבר. בית"ר ירושלים הפסידה לראשון לציון והפועל תל אביב חזרה לנצח

המחזור ה-13 בליגת העל לנוער שייצא לדרך הבוקר (ש') היה מחזור מעט מפתיע ומעט צפוי עם כמה ניצחונות מרשימים במיוחד וכמה הפסדים מאכזבים בליגה של דור העתיד שלא מפסיקה להטריף אותנו.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

במשחק המרכזי של המחזור, אירחה מכבי חיפה מהמקום השני את עירוני קריית שמונה השלישית בטבלה. הירוקים שאיבדו את המקום הראשון במשחק העונה בשבוע שעבר כשהפסידו למכבי תל אביב קיוו להשיג ניצחון שלפחות יחזיר את המורל והחשק לחניכיו של אברהם אבוקרט.

מהלך המשחק: עם פתיחת המשחק מכבי חיפה הייתה קרובה לנעוץ את הכדור הראשון ברשת של עירוני קריית שמונה שדווקא הייתה הראשונה שהשיגה איום על השער. המשחק התנהל בקצב טוב בו שתי הקבוצות הגיעו למצבים מסוכנים כשהקבוצה הבולטת על המגרש היא מכבי חיפה. 

למרות שליטה טובה של הירוקים בדקה ה-40' כארם ארשיד שקיבל כדור מעדן שמיר וניסה מקרוב אך טל בומשטיין הדף את הכדור הישר לכיוונו של אוז'וקו אוגו שגלגל את הכדור מקרוב ועשה 1-0 לקריית שמונה. במחצית השנייה ראינו שינוי משמעותי. עירוני קריית שמונה תפסה את הקצב של המשחק כשמכבי חיפה כמעט ונעלמה לה ובדקה ה-64' טל בומשטיין שקיבל כדור איבד אותו בשלומיאליות שוב לכיוונו של החלוץ אוז'קו אוגו שניצל את הטעות של השוער הצעיר, רץ אל השער הריק והשלים צמד נהדר.

כשמכבי חיפה כנראה השלימה עם ההפסד במשחק לא מבריק במיוחד שלה כשהיא מאבדת הזדמנות לחזור למקום הראשון בדקה ה-75' עמית זנטי ניצל טעות בהגנת האורחים וכבש את השער המצמק.

שחקני חיפה עם הפסד שני ברציפות
שחקני חיפה עם הפסד שני ברציפות © עמוד הפייסבוק הרשמי של מועדון הכדורגל מכבי חיפה

מכבי תל אביב שמרה על הפסגה: אחרי שניצחה בשבוע שעבר במשחק העונה את מכבי חיפה, מכבי תל אביב אירחה את הפועל פתח תקווה הקטנה למשחק בו היא הייתה חייבת לנצל את ההפסד של חיפה כדי לשמור על המקום הראשון. הצהובים להטו כשמתן חוזז, יהונתן כהן (צמד) וסוהיל ארמלי כבשו ולא השאירו סיכוי להפועל פתח תקווה שהצליחה לכבוש שער אחד במשחק שהתסיים ב-4-1.

הפועל תל אביב חזרה לנצח: אחרי שהקבוצה של אופיר חיים הפסידה בשבוע שעבר לקריית שמונה והשיגה כמה תוצאות לא מספקות במחזורים האחרונים היא משיגה ניצחון חשוב על מ.ס אשדוד. הקבוצה מעיר הנמל הגיע לוולפסון ובמשחק לא גדול במיוחד בראא קסאם מהפועל תל אביב מצא את הרשת בדקות הסיום של המשחק והעניק ניצחון קטן אך חשוב במיוחד.

במשחקים הנוספים:

בית"ר ירושלים רשמה הפסד חוץ מאכזב במיוחד להפועל ראשון לציון. הצהובים שחורים, היו ביתרון 1/0 משער של תומר כרמני בדקה השמינית של המשחק אך מור פדידה כבש צמד שערים ולאחר מכן כרמני הצליח להשוות את התוצאה כשהוא משלים גם הוא צמד ובדקה ה/85' מור פדידה כבש את השלישי שלו שנותן ניצחון 3/2 גדול לראשון לציון. הפועל באר שבע גברה 2/0 על בית"ר טוברוק, הפועל רמת גן ניצחה 1/0 את נס ציונה ומכבי פתח תקווה ניצחה את מכבי נתניה.

תגובות