דו"ח הצעירים של המחזור ה-15: איציק כהן להט עם צמד. צילום: גיל נחושתן, אלעד גרשגורן ואורן אהרוני

דו"ח הצעירים של המחזור ה-15: איציק כהן להט עם צמד

דו"ח הצעירים של המחזור ה-15 בליגת העל. איציק כהן בלט עם צמד נהדר במשחק גדול מול מכבי חיפה, מוחמד גדיר היה נהדר עם שער מול הפועל עכו ודיא סבע בלט בניצחון מכבי נתניה על מכבי פתח תקווה

אין ספק שהנבחרות הצעירות מלאות בכדורגלנים מלאי כישרון ופוטנציאל לעתיד, ובשל כך גם ההישגים של נבחרת ישראל בגילאים הללו גבוהים למדי. אבל למה ההישגים של הנבחרות הצעירות גבוהים בהרבה משל הנבחרת הבוגרת? כנראה שמשהו בין לבין, מתפספס.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

כדי לראות מי מצליח לעבור את המשוכה, נביא לכם בכל שבוע את השחקנים הצעירים (עד גיל 25) שצריך לשים לב אליהם במחזור האחרון של ליגת העל בכדורגל. לשחקן המצטיין נעניק "Share", הבולט יקבל "Like", והשחקן שנצטרך להמשיך לעקוב אחריו לפני שאנחנו מדביקים לו כינויים, יקבל מאיתנו "Comment".

Share - איציק כהן

איציק כהן חלוצה הצעיר של בית"ר ירושלים חוזר לדו"ח הצעירים. כהן, שהגיע לבית"ר ירושלים בקיץ שעבר ורשם עונה טובה מבחינתו בסיומה היה גם מלך השערים של בית"ר עם שבעה כיבושים, התקשה לשחזר את ההצלחה מהעונה הקודמת תחת מאמנו החדש, מנחם קורצקי.

כהן, לא זכה לדקות משחק רבות ונדחק לספסל כשהאופצייה המועדפת הייתה אופציית זרקו קוראץ' המונטנגרי. במשחק האחרון של בית"ר, כשזרקו קוראץ' כבר עם רגל וחצי מחוץ לבית"ר איציק כהן פתח בהרכב הצהובים במשחק מול מכבי חיפה. במשחק מותח במיוחד, בו בית"ר ספגה בדקה ה/75', איציק כהן כבש צמד שערים מהיר (83', 86') שהפך את תוצאת המשחק. מיותר לציין שבתוספת הזמן תומר סוויסה כבש גם הוא ונתן 3-1 ענק לבית"ר. לקראת חלון ההעברות הקרוב בו בית"ר רוצה להתחזק בחלוץ, על הצוות המקצועי לזכור שיש להם את אחד החלוצים החזקים בליגה שרק זקוק לדקות. 

כהן. עוד דקות והוא יעשה את מה שהוא יודע הכי טוב
כהן. עוד דקות והוא יעשה את מה שהוא יודע הכי טוב © גיל נחושתן

Like - מוחמד גדיר

העונה הנוכחית של בני סכנין היא לא ממש קלה. הקבוצה מהמגזר, שבעונה שעברה רשמה עונה נהדרת עם התברגות בפלייאוף העליון לא הרשימה בפתיחת העונה הזו כשהיא הגיעה לתחתית הטבלה. למרות זאת, אחד השחקנים הבולטים בקבוצה לאורך כל החצי הראשון היה המושאל ממכבי חיפה, מוחמד גדיר. במשחק האחרון של סכנין מול הפועל עכו, כשהיא משחקת תחת מאמנה החדש אלי כהן, הצליחה קבוצתו לנצח 3-1 את עכו הקורסת. 

גדיר, כבש את שער השיווין במשחק מול עכו בדקה ה-55', ולאחר מכן, בישל גדיר את השער השני בדקה ה-70' שנתן לסכנין 2-1 ובסיום, ניצחון גדול 3-1. גדיר שלא ממש נספר בעיני מאמן חיפה אלכסנדר סטנוייביץ' שעזב את המועדון בשבוע האחרון, אולי יכול לבוא בחשבון בעיני מרקו בלבול מאמנה החדש של חיפה שאימן את גדיר בעונה שעברה.

גדיר. אחרי עונת ההשאלה בסכנין יילקח בחשבון בעיני בלבול?
גדיר. אחרי עונת ההשאלה בסכנין יילקח בחשבון בעיני בלבול? © אלעד גרשגורן

Comment - דיא סבע

דיא סבע, קשרה ההתקפי של מכבי נתניה, גם הוא אחד המצטיינים של המחזור. סבע בן ה/22 שגדל במכבי תל אביב ולא הצליח למשש את הפוטנציאל שלו בשנים האחרונות כשנדד בין קבוצות בליגת העל, הגיע בתחילת העונה לקבוצה של יוסי מזרחי.

סבע, שערך העונה 13 הופעות בליגה כשאת רובן עשה כמחליף, לא הצליח לכבוש שערים אך במשחקה של נתניה מול מכבי פתח תקווה, הצליח סבע למצוא את הרשת לראשונה העונה. בעונה כל כך מאכזבת של מכבי נתניה, בה היא הייתה מלאת ציפיות, אך לא רשמה הצלחות, היא חייבת להשתמש יותר בסבע הצעיר ולתת לו דקות משחק כדי להוכיח שהוא יכול להוביל קדימה את נתניה. אנחנו, מקווים להמשיך ולהנות מהשחקן הצעיר והמוכשר. 

סבע. בנתניה צריכים להשתמש בו יותר
סבע. בנתניה צריכים להשתמש בו יותר © אורן אהרוני
תגובות