כבוד: תומר חמד קרוב לשבור שיא ישראלי בספרד. smileimage9 / Shutterstock.com

כבוד: תומר חמד קרוב לשבור שיא ישראלי בספרד

החלוץ הישראלי של אלמריה מצא את הרשת פעמיים בדרבי הסוער מול מלאגה שהסתיים בניצחון של אלמריה מפנדל (מעט מעורער). חמד, שכבש צמד שערים שבר שיא ישראלי בלה-ליגה

סוף עונת 2013/14, והקיץ האחרון היו עמוסים מאוד עבור תומר חמד. החלוץ הישראלי, התאושש מפציעה קשה שהשביתה אותו לתקופה ארוכה וחזר לשחק במשחקיה האחרונים של קבוצתו מיורקה והצליח לכבוש שני שערים. כשסיים את חוזהו בקבוצתו הראשונה בספרד, חזר חמד לליגת הראשונה בספרד כשחתם על חוזה לשנתיים במדי אלמריה.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

ההתחלה של החלוץ הישראלי שהגיע לחזק את החלק ההתקפי של פרנסיסקו רודריגז (מאמנה של אלמריה בעבר), לא הייתה קלה במיוחד. במשחקי טרום העונה של הקבוצה חמד הרשים מאוד כשכבש כמות גדולה של שערים במשחקי אימון אך החזרה לליגה הספרדית לא האירה פנים לחלוץ.

בהופעותיו הראשונות לא הצליח חמד לכבוש שערים וירד לספסל הקבוצה כשהשער הראשון שלו הגיע בהופעתו השישית כשעלה מהספסל בתיקו 2-2 של אלמריה מול אלצ'ה. הפציעה של חמד כנראה השאירה עקבות כשלאחר 15 הופעות הצליח החלוץ לכבוש פעמיים בלבד, אך אז הגיע המשחק מול מלאגה.

אלמריה פגשה אמש את מלאגה לדרבי בין השניים כשבמשחק לא גדול במיוחד של שתי הקבוצות הצליחה אלמריה לעלות ליתרון 1-0 ראשונה משער של תומר חמד בדקה ה-40. בדקה ה-73', הצליחה מלאגה לכבוש את שער השיוויון כשבדקה ה-76' אלמריה זכתה לבעיטת פנדל מפוקפק במיוחד. חמד השתלט על הכדור ולקח את הבעיטה כשהוא לא מתבלבל מול השוער ונעץ את השני ברשת. צמד השערים הנהדר של חמד, נותן לו 23 שערים בליגה הספרדית (כשיש לו עוד 19 מהתקופה במיורקה) ומציב אותו במקום הראשון יחד עם השיאן הישראלי חיים רביבו. אנחנו מאמינים שחמד יצליח לשבור את השיא של רביבו כבר במשחקה הבא של אלמריה. 

תגובות